Gjest guy123456789 Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 jeg liker en jente på ungdomsskolen og jeg vet ikke hvordan jeg skal gå fram ps vi er 13 år gamle Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Har du hilst på henne? I så fall; gå bort til henne og si "Hei, hvem er du?". Det er viktig å hele tiden ha en flørtende tone, ellers kommer dere bare til å bli venner, noe du helst ikke vil. Berøring er viktig å få inn, men ikke gjør for mye når dere er foran klassekamerater. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Du må nok komme med litt mer, hvordan er tonen mellom dere, er den flørtete? Snakker dere i det hele tatt sammen? Kjenner du henne, eller er det bare en i klassen du liker? Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Rakk du å bli forelska på første skoledag? Endret 23. august 2010 av eXtreme-501 1 Lenke til kommentar
atwater Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Rakk du å bli forelska på første skoledag? Kan hende at de har gått i samme klasse/skole på barneskolen da Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Da så Men som de andre har sagt så må vi få vite litt mer. Har du snakket med hun før? Hvordan er forholdet mellom dere? Har du hu på facebook/msn? Du kan jo starte å snakke med hu på nett og se hvordan det går Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Rakk du å bli forelska på første skoledag? Kan hende at de har gått i samme klasse/skole på barneskolen da Eller kan hende begynte de på skolen igjen onsdag i forrige uke, som meg. Nå som dere er tretten år gamle, er ikke alt så komplisert. Bare snakk med henne og vis interesse. Spør hvordan det går og si at hun har en fin genser, for eksempel. Lenke til kommentar
Gjest guy123456789 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 hitil har jeg merket at hun noen ganger ser på meg LENGE fordi hun sitter rett bak meg så ryggene er vendt mot hverandre og det er vanskelig å få kontakt fordi hun er alltid samme vennene sine. å prøve å sende melding på facebook er noe som kan funke eller burde jeg ikke gjøre dette? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Hva med at når du f.eks må låne noe, spør konsekvent hun, bare ikke lån ting for ofte. Smil, og si takk, prøv å småsnakk litt om læreren skal bare kjapt hente no papirer e.l. Er ikke så komplisert det virker Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Ikke send melding på facebook, det kan hun se litt rart på. Men du kan jo snakke med hun i chatten. Lenke til kommentar
Gjest guy123456789 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Hva med at når du f.eks må låne noe, spør konsekvent hun, bare ikke lån ting for ofte. Smil, og si takk, prøv å småsnakk litt om læreren skal bare kjapt hente no papirer e.l. Er ikke så komplisert det virker er ikke så lett det der fordi vi sitter i grupper på 4 og 4 og det er bare lov til å småpratene med de på gruppa og vis en lærer er borte er det fortsatt 5 igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå