jimrobert Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Sååå... Etter litt diskutering med min mor har hun kommet frem til at jeg ikke får bygge PC alikevell... Det betyr at jeg må kjøpe ferdigbygget Så tenkte jeg går får en komplett PC fra PC-byggeren. Den skal hovedsakelig brukes til Gaming og jeg kommer kanskje til å overclocke den litt, men ikke mye. har 15k til rådighet (400 kr frakt)... Er det noen som melder seg frivilig til å sette opp et oppsett? tenkte http://www.komplett.no/k/config.aspx?ConfigSystemId=10430 Siden den virker som et bra kjøp (6 core(hørt at den kan overclockes til 4Ghz) til nye spill+ crossfire) trenger ikke være fra komplett heller Jepp, har heller ikke 6 i norsk som dere kanskje så på titelen Endret 23. august 2010 av Jimgamer Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Jeg skulle til å nevne Komplett Gamer Premium - AMD Vision Black. Men du tok den selv med i vurderingen, så da trenger jeg ikke å gjøre det. Dette mener jeg er en av de bedre ferdig bygget PCene du nå får for under 14.000 kroner. Alternativ er Multicom Gamer 1200, som leveres med en litt bedre CPU i Core i7 930. Men om du vil ha med SSD og vil holde deg under 15k, kan du da maksimalt ha et GeForce GTX 470 skjermkort, og selv om det ikke er noe galt med GTX 470 er nok 2x HD 5850 i Crossfire bedre med tanke på grafisk ytelse. Selv om det ikke har den største betydningen, må man også ta med i regningen at det ikke følger med høytalere, mus og tastatur i Multicom sin PC pakke. For å oppsummere, så skal du lete lenge etteren PC som gir deg like mye for pengene som Komplett Gamer Premium - AMD Vision Black. Kan helt på tanpen nevne at jeg ville lagt til Vannkjølingssystem. Har du planer om overklokking er dette et must, selv om du ikke har planer om å melde deg inn i NM i overklokking. Andre fordeler med dette er lavere temperatur og lavere støynivå. Du slipper også å måtte åpne kabinettet og bryte et av garantivilkårene fordi du i senere tid ønsker å montere en annen kjøler enn AMD sin stock CPU kjøler. Lenke til kommentar
jimrobert Skrevet 23. august 2010 Forfatter Del Skrevet 23. august 2010 Da er det et kjøp Legger til vannkjøling og kanskje en annen HDD, men hvilken? ER greenpower noe bra?^^ Lenke til kommentar
Maccan Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Greenpower er ikke noe spess å skryte av nei, men siden du har SSD så kan det være et greit alternativ. "Green" er relativt stillegående, og effektive, men også tregere. Ser de har samsung spinpoint f3 der, men bare 250GB versjonen, så det blir jo fort litt lite. Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 GreenPower fungerer helt fint som lagringsdisk. Skal du oppgradere noe mer, mener jeg at du heller bør oppgradere Ram til Kingston DDR3 HyperX. Lenke til kommentar
jimrobert Skrevet 23. august 2010 Forfatter Del Skrevet 23. august 2010 jepp, har valgt rammen og vannkjølingen. Vurderte å kjøpe en samsung Spinpoint F3 1Tb disk separat Lenke til kommentar
jimrobert Skrevet 24. august 2010 Forfatter Del Skrevet 24. august 2010 (endret) De har nettopp forandret på noen ting, så hvilken kabinett går jeg for?? Nå kan jeg velge Spinpoint F3 Endret 24. august 2010 av Jimgamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå