fjarle Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Vinn en eksklusiv Android-telefon. Les mer 4 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Jeg "hater" telefonen min pga følgende: - Kjører Windows Mobile (i seg selv ikke så galt, men innholdsleverandørene holder seg unna) - Mye buggs, krasj og slikt Vel, det var det, Telefon: HTC TOUCH HD! Stem på mei!!!!11, stemmer tilbake ::P:P! Endret 23. august 2010 av Dj_Evelen 1 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Jeg hater mobilen min fordi den er dum og gammel. 7 Lenke til kommentar
Populært innlegg frikish Skrevet 23. august 2010 Populært innlegg Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Min mobil: Sony Ericsson W800i Kjøpt: Høst 2005 Min mobil er vel egnetlig en liten morsomhet i seg selv. Den har vært en trofast venn fra jeg var 15 og kjøpte den til eg var 16 og begynte i det små å mislike den. Mitt første uhell med denne mobilen det var nemmelig at jeg badet med den i saltvann. Noe som jeg hadde trodde den ville død av. Men neida, den overlevde, den ble demontert så lang jeg kunne på garantien, trøkket romtemperatur i 4-5 dager og den fungerte etter det. Videre har den mistet gummien på joysticken noe som gjorde til at den ble ubehagelig. Men mobilen var fortsatt i bruk. Det er også hvorfor et halv år etterpå jeg måtte ta den inn på dens første reperasjon for støv under skjerm, joysticken hadde noe joy og musikkfunksjonen var bare teit uten fungerende headset. I løpet av det første året hadde jeg den på reperasjon for akkurat de samme tingene 4 ganger. Jeg ble fortalt av andre at om den var på reperasjon på samme området mer enn 3 ganger skulle jeg få en ny mobil av samme typen. Men han i butikken sa det var slik som skjedde med både joysticken og headsetet. Så det ble bare repearsjon på mobilen min. Etter det året tok jeg forsåvidt ikke så mye mer vare på den, den har druknet i ølglass, fire ganger tror jeg. Overlevde. Den har smeltet bakdeksel fordi jeg har klart å legge den på en rist som kom ut av ovnen etter 225grader, den grandissen var utrolig god helt til jeg satt den i halsen når jeg kjente svidd plastikk og begynte å få litt panikk. Andre skader på mobilen er støvskader fra bunnsmøring av båt, skjermen er mattet 2 steder fordi jeg avfettet med aceton og jeg måtte ta telefonen. Kameraet er desverre ikke tilstedet etter et fall på 1-1.5m fra håndflaten, så der er det bare elektrikker teip og mcgyver tape. Forresten så har kontaktene under på mobilen eiret etter hyppige drukninger under sammenkomster hvor alkohol var en av gjestene. Selvom det klarte jeg skrape vekk slik at den lader. Mens headset funksjonen fungerer ikke. Etter 5 års bruk er det desverre ikke mye igjen av tastaturet heller, har ikke # tasten og 1 er utrolig dårlig, heldigvis en knapp som såvidt brukes, joysticken er som dere sikkert kan forstå full av støv. Men opplevelsen av at jeg har en mobil som lever igjen det meste er ganske kult. Eneste minus den har omvinteren er at den faktisk fryser. uannsett hvor mange minus (-1 => -25) er den død og må tines for å brukes. Hvem har ikke lyst på en mobil som er så treg at det ikke er vits å ta den opp for å skrive meldinger i fylla fordi det tar så mye krefter og tid for å skrive noe på den i det heletatt, eller en mobil som du ikke trenger å bekjymre deg for bli stjelt/mistet på byn fordi den altid ligger i buksen din. En mobil som har 5 funksjoner der bare 1.5 fungerer. Ringin går, Inn i allefall ikke alltid ut. Har med værforhold omtrendt å gjør når det er snakk om overskyet vil den ikke. Sms fungerer "helt" fint, det skal sies at om jeg skriver for mye blacker den litt ut. Jeg får som oftest alle meldingene folk sender men de pleier å sende 2 eksemplarer Nei det er vel egentlig oppskrytt med touchskjerm og slikt, eller så er det bare jeg som er litt "gammeldags". Mobiler er til å ringe med? Hadde ikke hatt noe å bytte ut mobilen min for en "litt" nyere. Frik Endret 23. august 2010 av frikish 10 Lenke til kommentar
Populært innlegg hbje Skrevet 23. august 2010 Populært innlegg Del Skrevet 23. august 2010 Min kjære Samsung u900 soul. Jeg våkner av meg selv. Ikke av vekkerklokka på mobilen som skulle ha ringt for en time siden. Etter ett par fall i bakken er vi ikke så gode venner lenger, jeg og min Samsung u900 soul. Jeg har forsovet meg. I all hast løper jeg ned på kjøkkenet og kaster i meg en brødskive før jeg stapper mobilen i lomma og hiver meg på sykkelen. Skolen! Ute er det kaldt, og hendene mine blir fort blå av kulde. Jeg stopper og lirker telefonen opp fra lomma. Prøver desperat og ringe mamma; votter. Men med mobil som bruker 50 år på å koble opp en samtale har jeg ikke tid. Skole! Etter en lang dag på skolen , og forfrossne fingre, bestemmer jeg meg for å ringe mamma og be henne hente meg. Det er ikke lett, når mobilen min har koblet seg opp til internett og kost seg der hele dagen. Jada. Mobilen har brukt opp hele kontantkortet mitt på å kose seg på internett, hvilket resulterer i at jeg må sykle hjem igjen, og kommer antakelighvis til å miste ett par fingre på veien. Hjemme spiser vi middag. Mamma er streng på at det ikke er sms sending ved middagsbordet. Men jeg prøver, å gjøre det likevell. Mobilen godt gjemt under bordet begynner jeg og taste. Men de forferdelige tastene på mobilen, lager så høy lyd når de trykkes på. Klikk,klikk. Lydløs hjelper ikke. Det er nok en slags brukeralarm. ’’jeg blir brukt, MÅ lage høye lyder for å irritere min bruker’’. neste dag; samme story! Jeg hater mobilen min, hadde vært godt med en ny! 29 Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Nokia N73 ! For å si det slikt så kan du erstatte en stein med nokia N73, de fungerer nogenlunde likt på funksjon. Begge kan man hive i veggen , og det klarer nokia n73 utmerket å ta i mot Jeg er så synnsikt missfornøyd med den. - Den vibrerer random - Lyden slås seg på selvom jeg har slått den av og mutet driten ! - Den vil ikke slå seg av, man må dra ut batteriet - Lcd skjermer slås seg av og på random - Høyttaleren skurrer som om den har blitt voldtatt 1000 ganger av andre mobiler - Folk har rapportert at jeg høres ut som darth wader når jeg snakker gjennom mobilen - Batteriet varer godt over 5 timer totalt ! Etter det må jeg lade den i ca et døgn for å få liv i den igjen. Men det er litt av problememe jeg har med den møkkatelefonen, eneste som er greit er at den tar ok bilder og film, bortsett fra det kan jeg ikke annbefale noen en nokia n73 ! Heller kjøp stein enn n73 !! 8 Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Da gjør vi kort prosess, og lager et rim: Hu-å-hei, HTC er jeg lei. Telefon: HTC Tattoo. 7 Lenke til kommentar
joakimkjolseth Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 HTC Hero - Android 2.1 Hater telefonen min fordi den er treg, henger seg ofte, mye problemer med å sende meldinger, er ikke allti jeg får meldinger andre sender, noe problemer med å motta samtaler.. Og trenger pengene jeg har nå til å oppkjøring for lett mc neste år, så joda. 1 Lenke til kommentar
Sognaprest Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Her sitter jeg med min HTC Touch Pro II. Ikke akkurat en telefon jeg er videre fornøyd med. Telefonen blei kjøpt tidlig i 2009, da den kostet meg godt over 6000,- Siden kjøpet, har det ikke vært noe annet en problemer... Batteriet klarer knapt dagen uten lading. Telefonen henger seg opp om jeg har mer en 200 sms'er i innboksen. Uten stylus pennen, er telefonen ubrukelig. Telefonen har også en tendens til og sende meldinger myntet på kjæresten, til mine foreldre. Det er akkurat som om telefonen prøver og drite meg ut. Noe den isåfall har klart, 3 ganger! Forrige uke installerte jeg Winmo 6.5 på telefonen, i håp om en litt raskere telefon. Noe som gav motsatt virkning. Nå er jeg møkk lei... Det blir ny telefon om jeg vinner eller ikke! Endret 23. august 2010 av Sognaprest 1 Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Produsent: Sony Ericsson Modell: W995 Hvorfor jeg hater den: Dette er mer en levende organisme enn en teknologisk dippedutt. Av egen vilje og kraft hopper den til stadighet ut av lomma og ned i den dypeste og mørkeste kroken av sofaen, gjerne for å menge seg med noen halvspiste ostepop og en seigmann eller to. Eller, hvis jeg gjør skolearbeid så liker den å leke hjemsel inni papirene mine. Man oppdager den siden når man rydder opp og djevelskapen seiler utenfor haugen og mot det svakeste punktet på foten din, som en japansk kamikazepilot. Ikke bare er den ondskapsfull og slu, den liker heller ikke at jeg får bildemeldinger, spesielt fra dama. Det kan ta alt fra noen minutter til flere dager før meldingene er å finne på skjermen, og da er det gjerne så alt for sent å svare på den intime bildemeldinga man fikk fra dama, noe som fører til at det blir lenge til neste gang man får en slik... Så var det høytalerne da. Fra å synge som en brystfager sopran, gikk den til å breke som en drita full Brann-supporter noen få uker. Som studentstereoanlegg funker den altså svært dårlig. Dekningen er det egentlig ikke stort å si om; så lenge man ikke er inni en butikk eller på jobb, for da faller som regel nettverket ut. Altså No Go for slike meldinger som ble nevnt over. På en annen side så slipper man telefonselgere mens man handler, men det var ikke positive ting dette skulle handle om... Telefonen er pervers, den liker å bli røft behandla. Rettere sagt så nekter den å leke med meg dersom jeg prøver å stryke lett på den og forsiktig stikke inn laderledningen. Lader, lader ikke, lader, lader ikke. Slik vil den holde på helt til jeg gir den en bitch slap og stikker den hardt inn og holder den der(vi snakker fremdeles om laderen). Hadde ikke vært dumt med en telefon som var mer samarbeidsvillig 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Lacim Skrevet 23. august 2010 Populært innlegg Del Skrevet 23. august 2010 Benytter da anledningen til å få ut frustrasjonen jeg har hatt over min HTC Touch Pro. Telefonen ble levert på døren en vinterdag i 2009. En postmann uten et snev av serviceinnstilling var tydelig irritert over at han måtte kjøre inn den trange innkjørselen til der jeg bodde, bare for å overlevere en pakke han mente jeg heller burde ha hentet selv på postkontoret. Hvorfor skulle han absolutt lage en stor sak ut av at jeg hadde betalt de ekstra kronene for å slippe å dra til postkontoret? Omsider fikk jeg iallfall pakken utlevert, og så frem til å endelig få mulighet til å trimme fingrene mine over min egen touch screen-telefon! Pakken åpnes, og jeg reagerer umiddelbart på den merkelige esken. Hvem i HTCs designavdeling har fått det for seg at esken skal ha en slik fasong? Sjokket ble ikke mindre da esken omsider ble åpnet og jeg så hvor enorm telefonen var. Bildene jeg hadde sett av telefonen tidligere ga på langt nær et korrekt inntrykk av dette monsteret. Har noen her faktisk hatt en slik telefon i hånda og sett hvor tykk den faktisk er? Anslår dobbelt så tykk som iphone 3g. Og tung. Veldig tung. Det positive var jo at jeg da i det minste lett kunne kjenne om telefonen lå i lomma eller ikke. SIM-kort ble satt inn, og til tross for overraskelsen over den enorme størrelsen var jeg spent på hvordan møtet med Windows Mobile kom til å bli i praksis. Strømmen skrues på. Telefonen vibrerer. Sekundene går, og det nærmer seg et minutt. Fremdeles jobber telefonen med å skru seg på. Umiddelbart tenker jeg "nå har jeg gjort tidenes bomkjøp". Situasjonen blir ikke bedre når jeg omsider blir bedt om å skrive inn PIN-koden til telefonen. Erfarer da smertefullt hvilken elendig respons det er på skjermen. Første forsøk på PIN-kode feiler. Har tastet for mange siffer. Nytt forsøk, denne gangen må jeg ty til den medfølgende pennen. Hurra, hurra. Endelig er jeg inne. Eller er jeg det? Nå skal telefonlisten kopieres over til telefonen og alle nettverksinnstillinger må settes opp riktig. Gud, hvilket produkt er det jeg har betalt for? Til og med min venns fake iPhone fra Kina føltes bedre enn dette. Sukk og stønn. Det ble videre et aldri så lite helvete å konfigurere telefonen for datatrafikk. Dette måtte gjøres manuelt, noe som i seg selv var greit nok, har gjort det tidligere på flere telefoner. Var bare det at denne gangen måtte jeg finne frem i det elendige menydesignet Microsoft hadde klart å spy inn i Windows Mobile. MMS-tjenesten fikk jeg faktisk aldri til å fungere skikkelig. Etter flere forsøk ga jeg en dag bare opp. Ingen sender MMS likevel, så jeg gikk i og for seg ikke glipp av så alt for mye. På den positive siden gikk det fint å skrive på det fysiske tastaturet. Helt til man behøvde Æ Ø Å. Disse knappene eksisterte jo naturligvis ikke på tastaturet, så Fn-knappen måtte trykkes inn hver gang det ble et behov for disse tegnene. Og som trønder, med en lei tendens til å skrive tekstmeldinger til venner på dialekt, ble dette et direkte problem. Medieavspilleren var et kapittel for seg selv. Kvaliteten var dårlig, det medfølgende headsettet var nærmest ubrukelig og batteriet ble tappet før man visste ordet av det. Hva faen? Hvordan kunne det ha seg, batteriet i telefonen er jo enormt. Direkte digert. Alle funksjoner som 3G og GPS var skrudd av, skjermlyset var skrudd ned til rundt midten, likevel måtte telefonen inn til lading nærmest hver dag, kun etter lett bruk. Nettleseren. Hvor treg går det an å lage den? Å forsøke seg på vg.no krevde god tid og en bøtte med tålmodighet. Gmail fungerte når telefonen var i humør for det. Fant ut etter en stund at jeg måtte aktivere støtte for programtillegg for å få opp de fleste nettsider, dette måtte av en eller annen grunn settes inn manuelt hver eneste gang jeg skulle inn på nettet. Navigasjonssystemet med Google Maps var heller ikke helt til å stole på. GPS-mottakeren kan umulig ha fungert riktig, for selv med den skrudd på, fikk jeg oppgitt min posisjon med en nøyaktighet på 1500 meter, selv under helt klar himmel med fri sikt så langt øyet kunne se i alle retninger. Nok en ubrukelig funksjon. Hvilken nytte har jeg av å finne frem en plass jeg aldri har vært før med en nøyaktighet på 1500 meter? Jeg trenger da ingen GPS for å vite hvor jeg er med en feilmargin på 1500m. Da kan jeg heller bare se på et fysisk kart. Sammenbrettet er jeg overbevist på at det vil ta mindre plass enn mursteinen jeg har i lommen hver eneste dag. Selv oppdatering av programvaren fungerte dårlig. Telefonen er rett og slett upålitelig, tung, umenneskelig treg og fryktelig, fryktelig utdatert. Ikke nødvendigvis på grunn av telefonens hardware, men på grunn av det forferdelige operativsystemet Windows Mobile i kombinasjon med HTCs ubrukelige Touch Flo. Alt dette har jeg bare bitt i meg. Telefonen brukes til å ringe med. Og til tekstmeldinger. De andre stilige funksjonene har skuffet meg gang etter gang, til og med kameraet er treigt. Bildene blir direkte stygge. Den henger seg rett som det er, og jeg må ta ut batteriet for å få liv i den igjen. Burde sikkert ha kjøpt en ny telefon. Men møtet med HTC Touch Pro har gjort meg kritisk til alt mobilbransjen spyr ut av produkter. Og når jeg i tillegg har betalt for dette makkverket av en "smartphone" skal jeg bruke den helt til den dør av naturlige årsaker. Eller til amobil.no sponser meg med en ny. Dersom jeg vinner skal monsteret fra HTC umiddelbart destrueres og tilintetgjøres i peisen. Takk for meg. 35 Lenke til kommentar
genser Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Mobil: iPhone 4 Kjøpt: August 2010 Hater mobilen fordi den er så totalt underlegen enhver Android-mobil, spesielt eksklusive U8230 fra anerkjente kvalitetsprodusent Huawei. Selvfølgelig. ps: Mobilen mister også ALL dekning HVER GANG jeg holder den i venstrehånda. Endret 24. august 2010 av genser 4 Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Sony Ericsson Xperia X1 Jeg var dum, og ville ha det beste elkjøp kunne tilby. Jeg kom inn i butikken, pekte meg ut xperiaen jeg hadde siklet litt over og var storfornøyd. Mobilen kostet meg alle sparepengene, 4999,- med et abbonement på 199,- i måneden og bruken kom i tillegg. Avfæren som var dyr nok, ble ikke noe bedre når regningene strømmet inn på opp mot 1200 kroner. Etter et par måneder merket jeg det folk snakket om, mobilen ble tregere. Og tregere. Og ja, tregere. Så begynte qwerty-tasturet å svikte, jeg måtte trykkere hardere for hver uke som kom. Etter et par fall mot flisgulvet på badet vårt kom det sprekker. Noe tydeligvis påvirket antennen, for hver gang jeg brukte tastaturet "åpnet" jeg litt noen sprekker og jeg måtte (og må fortsatt) vente 9-12 minutter på å få tilbake signalet. 15 år og blakk på grunn av den jævla telefonen, så jeg likte ikke tanken på å kjøpe en ny en heller. Har hatt mobilen siden to år siden, ganske unøyaktig. Jeg hater min xperia. 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg GoldenHymn90 Skrevet 23. august 2010 Populært innlegg Del Skrevet 23. august 2010 Her sitter jeg med min gamle Ericsson GH 388. Denne mobilen fikk jeg i 1996, og den har jeg beholdt siden den gang. Den gang var det Ericsson, det svenske mobilselskapet, som jobbet på egenhånd. Så dette var lenge før Sony kom inn i bildet. Gammel, det er den, og det kunne jeg konstantere allerede den gang de første mobilene med innebygd antenne kom. Men selv om jeg har beholdt denne mursteinen av en mobil siden jeg fikk den, så vil det ikke si at jeg er så veldig glad i den lenger. Når kompisene mine fikk seg nye telefoner - de aller første med fargeskjerm - tenkte jeg allerede da at min GH 388 hadde sett sine dager. Alle i vennegjengen kunne skryte av sine fantastiske polyfoniske ringetoner, mens jeg måtte nøye meg med de ringetonene av det monotoniske slaget. Ofte opplevde jeg at kompisene mine spurte "Hei, du! Fikk du den fete mms-en jeg sendte deg i helga'a?", selv om de godt visste at jeg fortsatt hadde en gammel Ericsson-mobil som verken hadde mms, fargeskjerm, kamera og alle de funksjonene og egenskapene som var et must for nyere mobiler. Fjorten år er gått, og jeg har begynt så smått å tenke på å oppdatere meg innen mobilfronten. Min GH 388 er jeg lut lei av, og jeg våger så vidt å ta den fram i offentligheten. Sist gang jeg gjorde det, endte det med at en ung mann kjørte rett i et tre som følge av at han ikke holdte blikket på veien, men heller på min gamle Ericsson-mobil. Det er vel ikke lenge til politikerne fører forbud mot å ta frem slik en gammel mobil blant folk. Hvis situasjonen var slik, så må jeg innrømme at jeg har full forståelse for det. Så jaja - det er vel snart på tide å skaffe meg ny mobil, tenker jeg... 43 Lenke til kommentar
Bukse Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Vel, jeg har ikke tenkt til å skrive endeløse beretninger om hvorfor min mobil suger, men kun litt info om vidunderet tror jeg vil få de fleste mobil-interesserte til å få frysninger nedover ryggen. Mobilen jeg skulle skaffe meg, var en LG Secret. Ja, du hørte riktig. Jeg var ung og dum, og ettersom den ser fantastisk ut utenpå (intil videre. . ) kjøpte jeg den. Den virkelige "hemmeligheten" med mobilen er at den har nesten ingenting å by på, untatt noen fancy spill, en forferdelig skjerm, ingen wi-fi, et dårlig kamera, og til tross for at den nesten ikke har noen oppgaver å kjøre; forferdelig batterilevetid og treeg. Og selvom det er vanskelig å tro, var dette de gode sidene av saken. Jo, det hele begynte å gå nedover da jeg fikk skutt mobilen med en softgun. Og tro det eller ei; det var et uhell. (lang historie) Det som skjedde da, var at skjermen ble totalknust, og alle de trykk-følsomme tastene på bunnen av skjermen sluttet å funke. Siden minnekort-plassen er ødelagt, måtte jeg etterhvert slette all musikk/bilder fra telefonen for å få plass til meldinger. Og siden jeg må slette én og én melding på grunn av tastene, er det dét jeg bruker mesteparten av mobiltiden til. Idag løsnet hele glasset fra skjermen, og de få hardware-tastene som fantes, har falt ut. Jippii Som du skjønner, er jeg ganske klar for en ny mobil, og det frister mer med denne, enn å gå tilbake til en 5 år gammel Sony Ericsson. . 1 Lenke til kommentar
eplekongen92 Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Dette hater jeg med min Samsung Corby: - Har dårlig lydkvalitet(den er nok ikke så glad i musikk som jeg er) - Kameraet tar elendige bilder. - Ringer av og til folk utan at jeg ser det og den har ringt nødnummeret også, er jeg så ufosiktig med den da? - Den er ikke noe god å skrive tekstmeldinger med, passer ikke veldig godt for meg som skriver Veldig mye tekstmeldinger... - Det er ikke full-qwerty !? - Den har ikke wifi! - Dårlig batteri - Kjedelig ingen spill, men så koster det jo en del å laste ned når man ikke har wifi! Stem på meg! Jeg trenger virkelig en ny telefon! Stemmer tilbake:) For en nydelig liten, funkjonsløs, dårlig sjerm, og stygg telefon! 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Skulle ønske jeg hatet min HD2 nok til å skrive det her! Problemet er bare at det er bare veldig mye småpirk på den. 1 Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Har en LG KU990 Viewty som har sett sine bedre dager. Var på jakt etter en billig touchtelefon da dette var VELDIG inn da jeg kjøpte den. Etter 2 måneder med kav, mas og diverse avbestillinger fra CDON, så hadde jeg endelig telefonen i hendene... Stolt kunne jeg bruke en kongetelefon som nesten ingen hadde! Dette varte i 3 uker... Da la jeg telefonen tilfeldigvis ifra meg, og vips, borte var den. Stjålet på sekundet. Plutselig var det noen som hadde en Viewty alikevel... Men uansett... Etter en smertefri bestilling fra komplett, hadde jeg nøyaktig den samme telefonen ett par uker etter. Den fungerte veldig godt en god stund, men for noen måneder siden, har den begynt å bli sliten... Etter som telefonen bare reagerte mindre og mindre, har irritasjonen bare økt... I og med at jeg har betalt "dobbel pris" for den telefonen, så hadde jeg bestemt meg for å ha den så lenge som mulig. Har dere vært borti ting som er skikkelig crap og dårlig å bruke, men likevel er fungerende nok til ikke å kaste det og ta deg råd til å kjøpe noe nytt? Slik er det med denne telefonen nå... Telefonen fikk veldig skrøyt for sin lange standbytid på batteriet... Ca 450 timer. Etter ett år, ligger nå standbytiden på 10 timer... Telefonen må med andre ord lades hver eneste dag, eller helst 2 ganger dagen. Hvis batteriet er nesten tom for strøm, begynner telefonen å blinke å lyse og vibrere... Med det resultat at den tapper batteriet fullstendig og slukner momentant... Alt dette for å minne meg på at "Batteriet begynner å få lite strøm"... Jeez... Den fantastiske trykkskjermen er heller ikke akurat å skrøyte av. Trykkskjermen har nå blitt en berøringsufølsom slagskjerm som ikke reagerer når du trenger det... Har du det travelt og skal sende en melding i farta? Glem det... Telefonen tillater det ikke... Alt dette bare for å lage mest mulig irritasjon og helvete... Ting blir ikke bedre av at telefonen er treig som fy... Spesielt irriterende er det når telefonen henger seg opp, og når du hamrer løs på skjermen for å løse den opp, så starter den igjen, og går inn på alle mappene og programmene du har vært borti... Å ringe fungerer veldig bra, så lenge du mottar samtaler... Å ringe ut er bare sløsing med tid... Det går ikke... Og når det endelig går, bryter telefonen kontakten, rister og piper, meldingen "lite strøm på batteri" dukker opp, og hva skjer så? Jepp! Den slukner momentant! Kameraet er og en historie for seg selv. Den fikk god omtale for kameraet med autofokus og blitz. For å si det sånn, verken autofokus eller blitz fungerer lenger... Skal du ta bilde, er det en tålmodighetsprøve i seg selv. Når du endelig klarer det kan du stolt vise bildet av spøkelseskladden til allmenn forlystelse! Når du så fjerner wifi og legger til et rævva programvare som bruker en time på å overføre et par bilder fra telefonen, så har du en perfekt grunn til å kaste hele skiten... 2 Lenke til kommentar
Androod Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 iPhone, andre generasjon, med EDGE..trenger jeg si mer? HJELP! 3 Lenke til kommentar
Stianbl Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Sony Ericsson w910i - - - - Positive ting: Den kan sende sms og ringe =D Negative ting: Kamera funker ikke. Om du så PRØVER å ta bilde blir skjermen sort, og den henger. Og den henger regelmessig også, og batteriet må ut for å få orden på det. Hvorfor vil jeg ha ny telefon? Forde jeg har lyst på flere muligheter med min telefon, og føler det er på tide med noe nytt. Jeg er en stakkars student, så å vinne en konkurranse ville vært supert. =) Vinner jeg skal jeg ta en siersdans for dere alle sammen hehe.. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg