Esanee Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Jeg bruker Mac på skolen, og Photoshop. Jeg må bruke en del plugins, og nå har jeg selvfølgelig støtt på en plugin som jeg ikke får lastet ned gratis.. *kremt* (smekk på lanken) Så jeg fant meg en fiffig sak som heter VMware Fusion. Sikkert mange av dere som har hørt om den, men jeg bruker som sagt bare Mac på skolen. Så til el question: Er dette programmet så fet som det ser ut som? Jeg har jo tenkt til å bruke programmet til det det er ment til, for å kunne bruke windows-plugins uten å måtte logge av og på OSet i tide og utide. Så - erfaringer? (Jeg har forresten prøvd å søke etter eksisterende tråder med samme innhold, men fant ingen. Post gjerne en link hvis noen vet om en tilsvarende tråd) Lenke til kommentar
mkon Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Bruker fusion, bare sømløs svitsj mellom osx og win7 med eple tast og pil bort.....ganske hendig. Alt går glatt, tilver på at spill gjør det..men det har jeg ikke hatt noe behov for å teste Lenke til kommentar
Esanee Skrevet 23. august 2010 Forfatter Del Skrevet 23. august 2010 Bruker fusion, bare sømløs svitsj mellom osx og win7 med eple tast og pil bort.....ganske hendig. Alt går glatt, tilver på at spill gjør det..men det har jeg ikke hatt noe behov for å teste Takk for svar, høres ganske hendig ut ja! Tar gjerne imot flere erfaringer! Lenke til kommentar
masb Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 På min macbook 13" 2,26 ghz ble det hele ganske tungt Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Fusion kjørte meget bra på min i5 15" MBP. Eneste problemet er jo at Windows sluker batteriet pga ræva driverstøtte fra Apple. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå