NotoriousBIB Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Som emnetittelen sier så virker ikke mediaknappene på tastaturet mitt (Microsoft Sidewinder X4) mens jeg har spill oppe (har prøvd med tf2 og bioshock2) Jeg vet at det funka i XP for det gjorde det dagen før jeg la in Windows 7. Er det en måte jeg kan fikse dette på? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Du må trolig installere "driverene" til tastaturet slik at du kan bruke slike spesialknapper i Windows 7. Enten fulgte det med en CD eller så kan du laste ned driverene fra produsentens hjemmeside. Lenke til kommentar
NotoriousBIB Skrevet 23. august 2010 Forfatter Del Skrevet 23. august 2010 ah, det glemte jeg å nenve, det virker ellers. Hvis jeg bare sitter på internett eller msn så virker mediaknappene. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Søk på nettet på navnet på tastaturet ditt og Windows 7, eller gå inn på support forumet for tastaturet. Dette er neppe en Windows 7 feil, men har noe med tastaturet å gjøre. Finnes sikkert en patch, en ny driver, eller noe annet. Om ikke har sikkert flere samme feil, og kanskje en løsning også. Lenke til kommentar
NotoriousBIB Skrevet 23. august 2010 Forfatter Del Skrevet 23. august 2010 Fant ikke noe, etter jeg installerte driveren så når jeg trykker på "play" knappen så legger spillet seg ned :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå