Svenn1 Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Noen som kunne anbefalt et annet skjermkort enn dette i samme prisklasse? holder på å bygge en pc på Dustinhome.no, men jeg føler at skjermkortet er litt svekket? Noen som kunne anbefalt et godt skjermkort i ca samme pris klasse? Her er skjermkortet http://www.dustinhome.no/pd_5010463994.aspx? Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Det skjermkortet er ikke svekket i det hele tatt, tviler på du får noe særlig bedre skjermkort i den prisklassen. Mulig jeg sier dette fordi jeg har nettopp kjøpt det kortet selv og er stor fornøyd med det. Drar CoD MW 2 uten problemer med alt på maks, kan til og med spille Metro 2033 med det kortet med ganske bra settings. I tillegg er kortet stillegående, sjelden jeg hører noe til viftene på det, og det blir ikke noe særlig varmt heller. Maks temp jeg har sett på det er 72 grader under Unigine Heaven test. Skal du ha noe bedre kort enn det, må du en god del opp i pris vil jeg tro. Endret 23. august 2010 av Chavalito Lenke til kommentar
Maccan Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Enig her. Du får faktisk ikke noe bedre i den prisklassen. 460 GTX kortene gir ekstremt mye ytelse for pengene Lenke til kommentar
Svenn1 Skrevet 23. august 2010 Forfatter Del Skrevet 23. august 2010 okå. takker for deres hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå