Gå til innhold

Kjøpe laptop til hverdagsbruk og litt spilling. Ca 7000.

Anbefalte innlegg

Heisan.

Tenker på å kjøpe meg ny bærbar PC, men det er jo så stort utvalg at jeg trenger litt hjelp fra noen med litt mer peiling enn meg.

PC-en skal stort sett bare brukes til vanlig hverdagsbruk, surfing etc. Trenger ikke å kunne spille de nyeste spillene, men jeg vil gjerne kunne dra frem noen litt eldre spill i ny og ne.

Har egentlig ikke så mange spesifikke ønsker, men PC-en bør jo funkere relativt raskt, og ha bra batterikapasitet. Jeg trenger vel egentlig ikke så vanvittig mye lagringsplass, men 200-300gb bør vel være minimum. Tenkte å punge ut med rundt 7000.

Så hvis noen har noen anbefalninger for en velfungerende PC til hverdagsbruk og litt spilling, tar jeg gjerne imot råd. Håper jeg har fått med nok informasjon. Har så lite peiling at jeg ikke har så mye å si om spesifikasjoner. :)

Endret av krigor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjermstørrelse, ja. Rundt 15" tror jeg passer bra.

Lurer og litt på hvilke produsenter som går for å være bra for tiden, og om det er noen jeg absolutt bør holde meg unna. Kan gjerne heller gå litt opp ifra de 7000 jeg tenkte istedet for ned.

Takk for svar. :)

Endret av krigor
Lenke til kommentar

Design teller noe, men det er ikke avgjørende.

Spill som Civ 4, Heroes 3, Neverwinter Nights, CS og slikt. Altså litt eldre spill. Men de fleste nye PC-er takler kanskje det nå for tida. Vil bare unngå å kjøpe noe skikkelig drit. :)

Bortsett fra det kommer den mest til å bli brukt til surfing, og en og annen film, tenker jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...