Bladoman Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Funker disse to i Crossfire? Hvorfor er ikke det første i salg lengre? 1. Sapphire 2. XFX Jeg "vet" at de skal funke sammen, men vil være 100% sikker på at det ikke er noe jeg overser. Skal kanskje kjøpe kort nr.1 fra en kompis. Svar dere som har peiling Takker P.S. hva ville dere gitt for det Sapphire-kortet? Det har vert i bruk i et halvt år nå Endret 23. august 2010 av Bladoman Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Jepp, de to kortene vil virke som bare det i Crossfire. Generelt må du ha samme GPU for å kjøre i CF, f. eks, 2 x HD 4870 eller 2 x HD 5870. Mener dog at et HD 5870 og et HD 5850 skal gå bra, pluss HD 5970 og HD 5870 går fint fordi HD 5970 har 2 stk 5870 GPUer på samme kort. Hvor mye jeg ville ha gitt for et brukt HD 5870 kort? Tja, jeg for min del ville ikke ha kjøpt et brukt kort fordi man vet ikke om kortet har vært overklokket eller ikke. Men hvis ikke kompisen din har overklokket kortet, muligens gitt 1500, maks 2000 kr for det. Brukte komponenter faller fort i pris. Når det gjelder det første kortet så er vel det til salgs enda, men da med Vapor-X kjøler på. Har dog ikke lett etter det andre steder. Endret 23. august 2010 av Chavalito Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå