Gazer75 Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Har eit Asus Maximus II Formula hovudkort med ein WD Raptor 75GB (WD740GD) og ein WD 250GB (WD2500PD). Når IDE er på så finn BIOS diskane, men byter eg til AHCI så står den berre å søker etter disk ei stund før den går vidare utan å finne dei. Og nei dette har ikkje noko med windows å gjere. Det er snakk om BIOS hdd detect. Nokon som har hatt problem med dette og kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Gazer75 Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Ingen som kan hjelpe meg med dette? Endret 11. oktober 2010 av Hårek Flyttet denne til Hovedkort, håper du får respons her. Lenke til kommentar
johome Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Kjører du Windows XP ? Lenke til kommentar
FooKer Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Har eit Asus Maximus II Formula hovudkort med ein WD Raptor 75GB (WD740GD) og ein WD 250GB (WD2500PD). Når IDE er på så finn BIOS diskane, men byter eg til AHCI så står den berre å søker etter disk ei stund før den går vidare utan å finne dei. Og nei dette har ikkje noko med windows å gjere. Det er snakk om BIOS hdd detect. Nokon som har hatt problem med dette og kan hjelpe meg? Kan være diskene ikke støtter ahci, evnt. har du prøvd å oppdatere til siste bios?? Ellers så kan du like greit kjøre på ide, da det ytelsesmessig ikke har noen fordel å kjøre ahci, det er mer på ssd disker det kan være fordeler med ahci. Lenke til kommentar
Gazer75 Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Etter mykje leiting så ser det ut til at eg må ta ein hdd erase for at BIOS skal finne dei i AHCI mode. Dette får vente til eg får meg ein SSD... Endret 18. oktober 2010 av Gazer75 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå