Gå til innhold

Jeg flaggspammer NB: Flagspamming er IKKE lov for andre enn testende administratorer..

TSP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er poenget med de flaggene?

De fungerer som en counter. Hver gang de loades så telles det på flagcount-serveren og på den måten så kan man "samle" antall views. Jeg laget en tråd under tilbakemeldinger da jeg lurte på det samme. Tror den ligger der enda.

Lenke til kommentar

Hva er poenget med de flaggene?

De fungerer som en counter. Hver gang de loades så telles det på flagcount-serveren og på den måten så kan man "samle" antall views. Jeg laget en tråd under tilbakemeldinger da jeg lurte på det samme. Tror den ligger der enda.

så det er ingen sak egentlig.. det gir jo ikke mening.. hva skal man med mange flagg?

Naughty, naughty admin.

La oss binde ham fast og rise ham med bjørkeris på omgang! :dribble:

jeg er først! :dribble:

Lenke til kommentar

Dette funket

Dette funker, men det er lite gunstig å sperre all bruk av lenken. Et fåtall _kan jo_ bruke den til noe relevant..com/count

Dette funker, men det er lite gunstig å sperre all bruk av lenken. Et fåtall _kan jo_ bruke den til noe relevant..com

Dette funker, men det er lite gunstig å sperre all bruk av lenken. Et fåtall _kan jo_ bruke den til noe relevant.

Jeg digger Dette funker, men det er lite gunstig å sperre all bruk av lenken. Et fåtall _kan jo_ bruke den til noe relevant.

.jpg.jpg.jpg.jpg

.jpg

Endret av TSPbot2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...