Gå til innhold

Kjøpetips T68i


Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg er på utkikk etter en t68i og kan godt binde meg til at abb uten alt for høy mnd pris.

Noen som har noen tips til hvor jeg kan finne den billigste?

Har sett den til en ok pris men med Tele2s 180kr i 18 mnd abb og da blir den ikke så billig likevell...

 

Hvor mye er denne verd brukt? Vurderer å kjøpe den brukt, men er usikker på hvor mye som er rimelig å betale for den. Virker som det er stor forskjell mellom norsk og amerikansk bruktpriser på denne (jfr ebay og qxl).

 

Håper noen kan komme med noen gode tips :-)

 

Tommy

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 9 måneder senere...
Tror du han har kjøpt en telefon ennå?

Sikkert ikke, hvis du har en å selge han så kan du vel bare kontakte han på PM ;)

Jeg selger ikke mine telefoner. Bruker de til å holde familien og venner happy. :p

Det var ikke mange dagene siden farsan begynnte å klage over telefonen sin, pga at fruen hadde fått noe som var bedre enn det han hadde....lol

De blir aldrig happy....

Lenke til kommentar
Tror du han har kjøpt en telefon ennå?

Sikkert ikke, hvis du har en å selge han så kan du vel bare kontakte han på PM ;)

Jeg selger ikke mine telefoner. Bruker de til å holde familien og venner happy. :p

Det var ikke mange dagene siden farsan begynnte å klage over telefonen sin, pga at fruen hadde fått noe som var bedre enn det han hadde....lol

De blir aldrig happy....

Ingenting er som når mobiler går i arv gjennom hele familien :laugh::thumbup:

Lenke til kommentar
Er det liksom om å gjøre å hente opp gamle poster for å kunne få opp postcounten nå eller?? Fjortiss invasjonen er i ferd med å ødelegge hele forumet.. :realmad: Gidder snart ikke henge her noe mer..

Hvem er det som bryr seg om postcounten?

Om du har skrevet 500 eller 5000 innlegg må vel være et fet.

Postcounten må vel være det siste i verden jeg bryr meg om. Når jeg begynner å bry om det vil jeg skjønne at livet mitt ikke verdt å leve. :)

Lenke til kommentar
:dribble: Hei! Æ har hatt t68 i i snart 2 år no. masse funksjona i den,men æ har villa kjøpt en tlf med bedre skjerm,ska lite til da men.. Og det e så sant så sant at den e veldig treg! pluss at den heng sæ opop med jevne mellomrom. Har da heller villa sett på t610/630.. t68i mangle og polyfoniske ringetona. Nei,kjøp en ainna en!
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...