Tohmy Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Hei, Jeg er på utkikk etter en t68i og kan godt binde meg til at abb uten alt for høy mnd pris. Noen som har noen tips til hvor jeg kan finne den billigste? Har sett den til en ok pris men med Tele2s 180kr i 18 mnd abb og da blir den ikke så billig likevell... Hvor mye er denne verd brukt? Vurderer å kjøpe den brukt, men er usikker på hvor mye som er rimelig å betale for den. Virker som det er stor forskjell mellom norsk og amerikansk bruktpriser på denne (jfr ebay og qxl). Håper noen kan komme med noen gode tips :-) Tommy Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Skjekk ut http://www.siba.no 790 kroner med Tele2 ekstra lite. 45 kroner pr. mnd. Du kan også skjekke ut http://www.sense.no Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Sjekk http://no.kelkoo.com/ så får du sammenlignet prisen fra de forskjellige nettbutikkene. Lenke til kommentar
Tohmy Skrevet 22. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2003 Det som er med kelkoo er at man ikke ser priser med abb. For meg så blir det for dyrt å kjøpe telefonen uten abb... Lenke til kommentar
levlex Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Sjekk telebutikken med Smalltalk 49,- per måned. Talk er heller ikke dumt. Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 t68i er kanskje den tregeste telefonen som har eksistert Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 t68i er kanskje den tregeste telefonen som har eksistert Og den som ville ha den spurte etter den for snart ett år siden.. Lenke til kommentar
genser Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 t68i er kanskje den tregeste telefonen som har eksistert neppe. Prøv T65 Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Det hadde vel lønt seg å avvente kjøpet til nå, T68 har gått ned endel i pris dette kvartalet. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Du får den nok til under 1000 lappen brukt kan jeg tenke meg Lenke til kommentar
Habla Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Tror du han har kjøpt en telefon ennå? Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Tror du han har kjøpt en telefon ennå? Sikkert ikke, hvis du har en å selge han så kan du vel bare kontakte han på PM Lenke til kommentar
Habla Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Tror du han har kjøpt en telefon ennå? Sikkert ikke, hvis du har en å selge han så kan du vel bare kontakte han på PM Jeg selger ikke mine telefoner. Bruker de til å holde familien og venner happy. Det var ikke mange dagene siden farsan begynnte å klage over telefonen sin, pga at fruen hadde fått noe som var bedre enn det han hadde....lol De blir aldrig happy.... Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Tror du han har kjøpt en telefon ennå? Sikkert ikke, hvis du har en å selge han så kan du vel bare kontakte han på PM Jeg selger ikke mine telefoner. Bruker de til å holde familien og venner happy. Det var ikke mange dagene siden farsan begynnte å klage over telefonen sin, pga at fruen hadde fått noe som var bedre enn det han hadde....lol De blir aldrig happy.... Ingenting er som når mobiler går i arv gjennom hele familien Lenke til kommentar
sew Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Jepp! Familietelefoner er morsomt Lenke til kommentar
tbone Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Er det liksom om å gjøre å hente opp gamle poster for å kunne få opp postcounten nå eller?? Fjortiss invasjonen er i ferd med å ødelegge hele forumet.. Gidder snart ikke henge her noe mer.. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 (endret) altså... hva skal du med den gamle, trege greia der? den er utgått får evigheter siden! den er overpriset og ikke vert en 200-lapp engang! Endret 23. april 2004 av jmmk Lenke til kommentar
Habla Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Er det liksom om å gjøre å hente opp gamle poster for å kunne få opp postcounten nå eller?? Fjortiss invasjonen er i ferd med å ødelegge hele forumet.. Gidder snart ikke henge her noe mer.. Hvem er det som bryr seg om postcounten? Om du har skrevet 500 eller 5000 innlegg må vel være et fet. Postcounten må vel være det siste i verden jeg bryr meg om. Når jeg begynner å bry om det vil jeg skjønne at livet mitt ikke verdt å leve. Lenke til kommentar
mobildyret Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Hei! Æ har hatt t68 i i snart 2 år no. masse funksjona i den,men æ har villa kjøpt en tlf med bedre skjerm,ska lite til da men.. Og det e så sant så sant at den e veldig treg! pluss at den heng sæ opop med jevne mellomrom. Har da heller villa sett på t610/630.. t68i mangle og polyfoniske ringetona. Nei,kjøp en ainna en! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg