statisk Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Hei! Har nyleg motteke ein Harman/Kardon AVR 5000 frå far min, og forsterkaren har visstnok oppført seg ganske eksemplarisk i hans teneste. Men eg lurar på om den har fått ein dødeleg kakk i transporten på veg hit. Har ikkje mogelegheit til å teste alle inngangar, men har prøvd både kompositt, phono og forsterkaren sin interne FM-radio (har FM-antenne). Kjeldene eg har testa er CD, Video 1, Video 2, Video 3, Video 4 og Monitor (for OSD). Evt. visuelle inputs får eg ikkje ut av forsterkaren, og det einaste av lyd er lydlekkasje (veldig lågt) medan eg snur på volumhjulet. Lydproblemet er uavhengig om eg køyrer gjennom høgtalarane (2x PSB Image 4T) eller headsetet mitt. Nokon som har nokre forslag til kva problemet kan vere? Er det søppel, eller er det rett og slett ein liten detalj eg fullstendig har oversett (I verste fall får eg berre skifte tilbake til min 26 år gamle Denon…). Endret 23. august 2010 av statisk Lenke til kommentar
madammim Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Kanskje samme problem? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1251808 Lenke til kommentar
statisk Skrevet 23. august 2010 Forfatter Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Takk for svar! Den har nok stått litt brakk ein periode, så det kan absolutt vere korrodering eller ein broten krins ein eller anna stad i boksen. Skal sjå om eg kan få ein litt meir tech kamerat av meg til å sjå litt nærare på den. Endret 23. august 2010 av statisk Lenke til kommentar
formann Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Har den blitt brukt som pre-amp? Sjekk at det sitter jumpere mellom pre-out og main inn på baksiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå