Bulf Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Da var ferien over og jeg skulle skru på skole'pcen.Etter 2 måneder var det selfølgelig masse forskjellige oppdateringer. Etter at jeg skrudde av datan vil den ikke på igjen. Skjermen blir svart etter loading-screen. Sikkerhetsmodus ser til å fungere bra. Noen tips? Edit: å nå vil jeg spille cod4! Men directx funker ikke. hvordan får jeg det på i sikkerhetsmodus? Endret 23. august 2010 av Bulf Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Du får ikke directx i sikkermodus, du må nesten prøve systemgjenoppretting, eller prøve å avinstallere en og en oppdatering, eller alle oppdateringene og se om du får den til å starte vanlig. Lenke til kommentar
Bulf Skrevet 3. september 2010 Forfatter Del Skrevet 3. september 2010 Systemgjennoppretting funka litt, men nå er det ikke noe å gjennopprette lengre. Jeg måtte forøvrig gå inn på sikkerhetsmodus og bruke systemgjennoppretning før det funka. What to do? Lenke til kommentar
DeRn Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Kjør msconfig - deaktiver alt som du ikke vet hva er på 'startup' tabben. Hvis du da får deg inn er det bare å aktivere litt etter litt for å se hva som hindrer oppstart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå