alibaba Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Hallo Er d noen som vet hvor jeg kan få tak i en god og støysvak vannpumpe som bruker 12 volt? Jess.. Lenke til kommentar
oleHgodo Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Jeg anbefaler deg å heller kjøpe 230v, for du skall lete lenge etter en akseptabelt støysvak 12v pumpe. så kjøp heller 230v. heh Lenke til kommentar
Journeyer Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Vel, du kan kjøpe en høykapasitets bensinpumpe, men de er veldig dyre- dyrere enn akvariumspumpene med samme kapasitet. Du kan ringe AP racing og spørre etter pris på den råeste Holley-bensinpumpa de har... dessverre er jeg på jobben nå og har ikke telefonnummeret foran meg, men jeg kan finne det senere. Men husk, disse pumpene trekker mye(!) strøm, men er relativt støysvake. Det er også en mulighet jeg vurderte, men kasserte pga. strømforbruket og prisen. (Jeg har en rådyr Holley høykapasitets-pumpe i bilen, det fikk holde mener jeg...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå