JohnRichard Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Hei, kan jeg sende bildet fra PC'en til to projektorer ved hjelp av denne, eller hva trenger jeg? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=583100 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 bildet mangler hos komplett.no jeg vil vel tro at du også tenger noen forlengelse kabler av type VGA . Har du disse projektorene ? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 24. august 2010 Forfatter Del Skrevet 24. august 2010 Jeg har projektorene ja, skulle bare fått sendt samme bilde til begge fra en PC. Trolig bare VGA-ut fra PC, og jeg er usikker på om det er DVI på begge projektorene. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Ser at Dustin har en VGA-splitter som kanskje vil hjelpe. Finnes sikkert i andre databutikker også. Hvis projektorene har DVI, kliner du til med et par DVI/VGA-adaptere. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 24. august 2010 Forfatter Del Skrevet 24. august 2010 Projektorene har uansett VGA, så den så lovende ut. Takker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå