toazty Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 acer 5943G Asus N53Jn lurer på hvilke av disse er best ... er på jakt etter en halveis gamer pc ( grunnen til at jeg linka til mpx.no er fordi jeg må handle pc'en der ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 acer 5943G Asus N53Jn lurer på hvilke av disse er best ... er på jakt etter en halveis gamer pc ( grunnen til at jeg linka til mpx.no er fordi jeg må handle pc'en der ) Aceren er best rent ytelsemessig, kvalitetsmessig Les: http://www.itavisen.no/849288/acer-lager-de-verste-pc-ene Lenke til kommentar
toazty Skrevet 23. august 2010 Forfatter Del Skrevet 23. august 2010 kommer opp i en langt høyere prisklasse hvis en skal ha høy kvalitet og høy ytelse, finner iallefall ingen pc'er i nærheten av aceren's ytelse til under 9000kr , eller ikke under 10.000kr. Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) jeg hadde samme "promlem" jeg og. først bestile jeg aceren, men leste i siste liten at den blir veldig varm, tastatur-området, under hard load. Dvs, at den blir ubehagelig varm under spilling. Det 335M kortet er ikke så svakt heller, og kan overclokkes. Asusen er også mye kaldere maskin. derfor avbestilte jeg nå Aceren, og bestilte N53jn med Full HD skjerm. kommer opp i en langt høyere prisklasse hvis en skal ha høy kvalitet og høy ytelse, finner iallefall ingen pc'er i nærheten av aceren's ytelse til under 9000kr , eller ikke under 10.000kr. hvis du vil ha en varmeovn, kjør på. Endret 5. september 2010 av MadRos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå