DementedAlbino Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Er ute etter et billig kabinett i rosa eller lilla farge som skal brukes på barnerommet. Noen som vet hvor slikt selges? Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 bengalakk/sparyboks selges hvor som helst Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 23. august 2010 Forfatter Del Skrevet 23. august 2010 Tar straks mye lengre tid å få det klart om jeg må kjøpe inn kabinett, lakere det, vente til det er klart for polering osv, så vil helst finne ett billig ferdig kabinett. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 for å være helt ærlig tror jeg du sparer inn tiden du bruker på å lakkere/polere det mot tiden du kommer til å bruke på å finne et Lenke til kommentar
Agrophel Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 http://www.xcase.co.uk/Cases-for-girls-s/50.htm eneste jeg vet om herfall, men må bestiles fra UK. Porto fra UK vanligvis billig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå