Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ut av det blå...

Gjest cluelessG18

Anbefalte innlegg

Gjest cluelessG18

Hei jeg er en gutt på 18 som trenger hjelp.

D har seg sånn at jeg har godt 2 år yrkesretta skole på en vidregående skole å i løpet av den tia så blei jeg kjennt med ei jente på samme alder, i løpet av de 2 åra så kan jeg si at jeg og denne jenta hadde nåkså kranglete tone i starten og førsteinntrykket av henne var nåkså spesielt. Første året gjikk på andre året i klasse så gjikk det faktisk ann å snakke seriøst med ho men kom med nåkså slemme kommentarer i blant.

Skoleåret blei ferdi og da starta det jeg mener er nåkså rart. Hu begynnte å ta kontakt med meg og begynnte etterhvert å stille ganske private spørsmål :hmm: Jeg skjønnte ingenting å svarte ikke seriøst. Etterhvert så begynnte hun å beklage seg for slik hun har vert på skolen å gav med komplimanger om hvordan hun syns jeg er. Hun begynnte også å nevne positive sider om meg som hun har null erfaringer med. Hun begynnte også å mase om at jeg skulle vere med a på fest å slikt.

For ikke lenge siden hadde vi en nåkså hyggelig sms samtale der også komplimanga hagla på, og hvor koslig hun syns d var at vi ikke hadde en kranglete tone.

Jeg er nåkså usikker på hvor jeg har hun. At ho snur på femøringen bare på en dag syns jeg er meget rart :ermm:

Og hu innleda til et vennskap nåkså tilig etter vi hadde snakka.

Jeg trenger synspunkter på hvordan du ser ann dette..

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg har nåkså liten erfaring med jentevenner og fordi jeg har få venner fra før. Nåkså usosial og vanskelig å bli kjennt med type.

Takker på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mulig at dette er en jente som :

A ) Sick puppy syndrom : Hun liker gutter som er litt utafor, morsinnstinktet slår inn og hun prøver å ta vare på deg / forføre deg.

B ) Rett og slett liker deg og har lyst til å bli bedre kjent med deg.

Utifra hva du skriver tror jeg at det er 75% sjangse for B.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Bare for å leke norsk lærer, skrives 'komplimenter', ikke "komplimanger" :)

Jeg lurer på hvorfor du bare valgte å peke på det lille når hele posten er bombadert med skrivefeil ;)

Til TS: Bare hiv deg ut i det og se hvordan det går. Vi kan da ikke vite hva hun tenker.

Endret av DNA
Lenke til kommentar

Bare for å leke norsk lærer, skrives 'komplimenter', ikke "komplimanger" :)

Men "nåkså" overså du? :p

(Ord deling s feilen er blitt kommentert)

Ontopic: Jenta liker deg, du liker du henne? Hvis ja, svar på invitasjonen om å gå på fest. Hvis nei, vurdér former for avvisning.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest cluelessG18

Bumper posten siden jeg ikke gidder å lage ny tråd.

Hu er utvilsomt keen på meg, fikk bekrefta det sist helg. Begge to var nåkså fulle.

Hu er ei nåkså grei venninde sånn sett, men av ulike grunner så er hu ikke noe å satse på . Jeg prøver å holde en nøtral profil når hu gjir signal om at hu vill mer enn hva venner vanligvis gjør..

Nåkså ugreit til tider for min del...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...