Edson Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Hvilken er bedre? Er på utkikk etter en ny skjerm, har sett på disse to, men er ikke helt sikker på hvilken jeg burde velge Takk for hjelpen Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Samsung SyncMaster er vel det jeg ville valgt. I CS-miljøene er visst SyncMaster-serien populær. Gå for Samsung! Lenke til kommentar
Lajdden Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Syncmaster har en artig finnesse som heter Highlight. Den øker lysstyrken og fargestyrken for hele skjermen, uten at bildet blir blasst. Ganske nyttig i CS ja... Lenke til kommentar
Edson Skrevet 22. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2003 Syncmaster har en artig finnesse som heter Highlight. Den øker lysstyrken og fargestyrken for hele skjermen, uten at bildet blir blasst. Ganske nyttig i CS ja... Nå har begge nevnt CS.. Vil det si at Syncmaster egner seg bedre til spilling? Jeg vil nok bruke maskinen til spill, men også bilderedigering. Er Syncmaster desidert best? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 LG forbinder jeg med "billig". Ikke at jeg har sett noen sammenligningstester mellom skjermene, men Samsung vet jeg er bra... Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Jeg vil nok bruke maskinen til spill, men også bilderedigering. Er Syncmaster desidert best? Det følger med en programvare når du får skjermen (Jeg snakker om SyncMaster-skjermen). TrueColor tror jeg den heter. Når man legger inn bilder fra digitale kamerar og etc skal visstnok bilden bli så fargeriktige som overhode mulig. SyncMaster duger altså til bilderedigering. Lenke til kommentar
Edson Skrevet 23. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2003 Jeg vil nok bruke maskinen til spill, men også bilderedigering. Er Syncmaster desidert best? Det følger med en programvare når du får skjermen (Jeg snakker om SyncMaster-skjermen). TrueColor tror jeg den heter. Når man legger inn bilder fra digitale kamerar og etc skal visstnok bilden bli så fargeriktige som overhode mulig. SyncMaster duger altså til bilderedigering. Hmm.. det betyr vel at syncmaster er best? Synd fordi jeg syns LG skjermen hadde finere design. Ellers så følger TrueColor med de fleste skjermene. Er det noen som vet forskjellen på DynaFlat, og Flatron ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå