Gå til innhold

LG Flatron 900B Eller Samsung Syncmaster 975 MB (19")

Edson

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syncmaster har en artig finnesse som heter Highlight. Den øker lysstyrken og fargestyrken for hele skjermen, uten at bildet blir blasst. Ganske nyttig i CS ja...

Nå har begge nevnt CS..

Vil det si at Syncmaster egner seg bedre til spilling? Jeg vil nok bruke maskinen til spill, men også bilderedigering. Er Syncmaster desidert best?

Lenke til kommentar

Jeg vil nok bruke maskinen til spill, men også bilderedigering. Er Syncmaster desidert best?

Det følger med en programvare når du får skjermen (Jeg snakker om SyncMaster-skjermen). TrueColor tror jeg den heter. Når man legger inn bilder fra digitale kamerar og etc skal visstnok bilden bli så fargeriktige som overhode mulig. SyncMaster duger altså til bilderedigering. :yes:

Lenke til kommentar

Jeg vil nok bruke maskinen til spill, men også bilderedigering. Er Syncmaster desidert best?

Det følger med en programvare når du får skjermen (Jeg snakker om SyncMaster-skjermen). TrueColor tror jeg den heter. Når man legger inn bilder fra digitale kamerar og etc skal visstnok bilden bli så fargeriktige som overhode mulig. SyncMaster duger altså til bilderedigering. :yes:

Hmm.. det betyr vel at syncmaster er best? Synd fordi jeg syns LG skjermen hadde finere design. Ellers så følger TrueColor med de fleste skjermene. Er det noen som vet forskjellen på DynaFlat, og Flatron ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...