Boris Yeltsin Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 (endret) Hei. Jeg har slitt med mørke ringer rundt øyene siden jeg var liten (7-8 år gammel). Jeg har med tiden blitt vandt med det, men har i det siste irritert meg over det. Og det demper litt på selvbildet. Jeg er nå 23 år gammel, i den beste alderen. Så jeg lurte på om det finnes kremer eller noe triks for å bli kvitt dette. Kan nevne at jeg sover 4-6 timer i hverdagen (legger meg i 23-00-tiden) jeg har prøvd å legge meg tidligere, men får ikke sove. Og kan sove så mye som 8-12 timer i helgene. Setter pris på alle tips og svar Endret 22. august 2010 av Tiugama Kaa Lenke til kommentar
vidor Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Pleier å være et tegn på at nyrene er slitene. Har du fått sjekket dette hos lege ? Husk å sjekke urin også fordi en blodprøve kan godt være innenfor det som defineres som normalt, men ved relativt store nyreproblemer så vil du få utslag også på blodet. Sjekk typiske leververdier også. Lenke til kommentar
Gjest gjesten_fra_helvete Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 sjekk jern verdiene i blodet ditt.. har hatt dette selv fikk jern tabletter og noen andre syre tabletter av legen og er nå uten di stygge svarte ringene (folk trodde jo jeg var narkis siden jeg hadde svarte ringer rundt øynene) Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 23. august 2010 Forfatter Del Skrevet 23. august 2010 Takk for svar, skal høre med legen Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Får håpe det ordner seg for deg! Lenke til kommentar
Thefka Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Hvis de mørke øynene viser seg å være genetisk, kan de bli mindre synlige om du forsøker deg på litt mer søvn. Det er vanskelig, men etter omtrent 14 døgn blir alt en vane. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå