South_Bridge Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Installerte det her om dagen og fikk mimret veldig fra the good old days... noen som er hypp på å game litt 2v2? skype er et pluss ingen andre reqs Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Åh herregud, det er lenge siden... Må se om jeg finner igjen de gamle CD-orna. Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 Åh herregud, det er lenge siden... Må se om jeg finner igjen de gamle CD-orna. Bare si ifra om du er hypp på litt 2v2 action! vi må rocke ladderen ! hehe Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 fant desverre ikke min CD. har flyttet noen ganger så det er vel kanskje forståelig. Husker meget godt første gangen jeg oppdaget towerdefence. det var tider det Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 23. august 2010 Forfatter Del Skrevet 23. august 2010 Hmm.... nå sitter jeg igjen med en veldig skuffelse. bnet custom games har rotna helt. pleide å digge mapsa "vampirism" da folk var gode og om man ikke var vamp inngikk sammarbeid osv... nå flames du så fort du nærmer deg basen til en annen og folk bitcher deg hele tiden. 13åringer med kick kontroll på et map misbruker tilliten i alt for stor grad... si meg, er war3 gratis i butikken? kvaliteten på spillere var bedre før. bnet er flodda med 13åringer og dansker () Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Fikk WC3+FT for en femtilapp sist jeg var innom en spillsjappe... Ser ut til at jeg må dit igjen. :-/ Lenke til kommentar
Lange Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Dota er det eneste som spilles lenger dessverre. Digga ica skate maps, survival og tags jeg. men de finnes ikke lenger :/ Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 23. august 2010 Forfatter Del Skrevet 23. august 2010 nuja... selv om de som joinet var n00bs and flamers, kidz på en 13/14 år, så holdt jeg kvelden gående med vampirism. prøvde en runde warewolf og... mer fun da det er mer solo og haters holder seg for seg selv. Lenke til kommentar
Slason Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Det er da endel custom maps på wc3 som fremdeles er i live på battle.net Sc2 begynner å få en del custom maps, så spill sc2 for å få den gamle wc3 custom map feelingen tilbake Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 26. august 2010 Forfatter Del Skrevet 26. august 2010 Jeg har prøvd litt sc2 custom maps og syntes det sugde... sc2 mangler jo inventory som heltene i wc3 har og de ødelegger veldig grafisk synes jeg(min backpack ble en sånn "på-hacket" knapp (dårlig integrert) i selve kampviduet på kanten der. prøvde som sagt litt sc2, typisk towerdefence og syntes det var løst dårlig praktisk. synd wc3 miljøet forsvinnet, custom var ownage! Lenke til kommentar
Lange Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Veldig dårlig system de har på hosting. De mest populære mapsa er jo drit dårlige. De fleste som spiller dem er enige. Men likevel er de på toppen. Bra maps må du bla etter leeeenge. Og når du finner dem, må du vente enda lenger på at folk skal joine Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Jeg har prøvd litt sc2 custom maps og syntes det sugde... Gi det tid. Ikke glem at SC2 fortsatt er relativt gammelt, og språket i Galexy editoren er ikke samme som er brukt i WC3, så folk må venne seg til forandringer. Når det er sakt, så tyder alt på at Galaxy er en mye kraftigere map-making program, og så fort folk begynner å bli kjent med det, så kommer vi til å se bedre og bedre custom maps. Har selv vært inne å sett på noen forum hvor det blir spurt masse spørsmål om map making, og noen av mulighetene som er tilgjengelig der kan kombineres til noen ganske interesangte løsninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå