Gå til innhold

Vi børster støvet av... Warcraft3!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm.... nå sitter jeg igjen med en veldig skuffelse. bnet custom games har rotna helt. pleide å digge mapsa "vampirism" da folk var gode og om man ikke var vamp inngikk sammarbeid osv...

nå flames du så fort du nærmer deg basen til en annen og folk bitcher deg hele tiden. 13åringer med kick kontroll på et map misbruker tilliten i alt for stor grad... si meg, er war3 gratis i butikken? kvaliteten på spillere var bedre før. bnet er flodda med 13åringer og dansker (:p)

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd litt sc2 custom maps og syntes det sugde... sc2 mangler jo inventory som heltene i wc3 har og de ødelegger veldig grafisk synes jeg(min backpack ble en sånn "på-hacket" knapp (dårlig integrert) i selve kampviduet på kanten der.

prøvde som sagt litt sc2, typisk towerdefence og syntes det var løst dårlig praktisk.

synd wc3 miljøet forsvinnet, custom var ownage!

Lenke til kommentar

Veldig dårlig system de har på hosting. De mest populære mapsa er jo drit dårlige. De fleste som spiller dem er enige. Men likevel er de på toppen. Bra maps må du bla etter leeeenge. Og når du finner dem, må du vente enda lenger på at folk skal joine

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd litt sc2 custom maps og syntes det sugde...

Gi det tid. Ikke glem at SC2 fortsatt er relativt gammelt, og språket i Galexy editoren er ikke samme som er brukt i WC3, så folk må venne seg til forandringer.

Når det er sakt, så tyder alt på at Galaxy er en mye kraftigere map-making program, og så fort folk begynner å bli kjent med det, så kommer vi til å se bedre og bedre custom maps. Har selv vært inne å sett på noen forum hvor det blir spurt masse spørsmål om map making, og noen av mulighetene som er tilgjengelig der kan kombineres til noen ganske interesangte løsninger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...