kalli Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Ja, emnetittelen sier vel alt. Hvor kan jeg få kjøpt Turkish Delight? Gjerne i Oslo område Har hatt sykt lyst å smake det siden jeg så Narnia filmen Lenke til kommentar
thomit Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Sultan frukt/grønnsakbutikk på Grünerløkka pleide å ha det i gamle dager. Er en stund siden jeg flyttet derfra nå, så jeg vet ikke - men det burde være å finne i flere butikker på Grønland, skulle jeg tru. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 Hva spør man etter da? Kaller de det Turkish Delight også? Eller er det det engelske navnet? Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Det heter "lokum" på tyrkisk, uttales "låkom". Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Det er godt, men man blir veldig fort lei. De ser veldig flotte ut og varierte, men mange smaker veldig likt. De selger de i større innvandrerbutikker, som typisk drives av tyrkere. Og på Grønland har du noen konfektutsalg som selger håndlagde ferske sånne. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 30. august 2010 Forfatter Del Skrevet 30. august 2010 Yay, de hadde det på den lokale innvandrer sjappa Takk for hjelpen OMNOMNOM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå