Gå til innhold

Kjøpe pc-spill fra USA

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg tenker på å kjøpe meg spill fra USA o.s.v..

Men jeg lurer på om spillene går på pc'n min... den er fra norge og spillene er fra USA, har det noe å si??

PC spill har ikke sonebegrensing så langt jeg vet (det kan dog være noen ekstremt sjeldne tilfeller) men man bør være obs på at visse spill som spilles online kan være beregnet på servere som er i USA og du kan dermed få en dårligere spillopplevelse når du starter spillet hjemme i Norge.

Sånn sett vil jeg påstå at det er trygt å kjøpe spill som er singleplayer , online multiplayer kan det være verre med så sjekk om du er begrenset til amerikanske servere når du kjøper det.

Lenke til kommentar

Frakt på spill pleier som regel å være svært liten. Det er tross alt ikke en stor pakke som skal sendes. Ikke særlig vekt er det heller å snakke om. Om det ikke dreier seg om noen Special Edition av en eller annen art da. Det er også verdt å merke seg at frakten ikke spiller inn på tollberegningen.

Spillet kan koste 199 kroner og frakten kan koste 200 kroner til, men du må ikke tolle så lenge ikke varens verdi er over 200 kr.

Lenke til kommentar

Frakt på spill pleier som regel å være svært liten. Det er tross alt ikke en stor pakke som skal sendes. Ikke særlig vekt er det heller å snakke om. Om det ikke dreier seg om noen Special Edition av en eller annen art da. Det er også verdt å merke seg at frakten ikke spiller inn på tollberegningen.

Spillet kan koste 199 kroner og frakten kan koste 200 kroner til, men du må ikke tolle så lenge ikke varens verdi er over 200 kr.

Sant nok, men da kommer totalsummen på rundt 400,- og da kan man like gjerne kjøpe spillet i Norge.

Jeg skjønner ikke at det kan være SÅ stor prisforskjell, igrunn. Ikke på nye spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...