Gå til innhold

HTC Legend - endre mld sorteringsrekkefølge, facebook synkroniserer ikke orntlig, mailsynkronisering går veldig sakte

asja

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har noen problemer med min splitter nye HTC, og nå gir jeg rett og slett opp. Eller, jeg gir nesten opp. Dette er mitt siste håp.

Problem nr 1:

Meldingene er under hverandre som en chat (likt som på iphone, og alle disse andre fancy telefonene). Når jeg trykker på en person begynner den å vise de eldste meldingene, og jeg må bla gjennom alle for å finne den nyeste. Jeg er 17 år. Det går mye i sms. Ganske frustrerende å bla i 2 min før man kommer frem.

Bare fiks på innstillinger tenker du nok. Vel. Nei. Det går ikke an såvidt jeg skjønner.

Problem nr 2:

Jeg har jo kjøpt meg superfancy HTC, da hele mitt liv foregår på facebook. Superkult i starten, alle kontaktene sykroniserte, og jeg hadde det kjempegøy. Nå, derimot, lar ikke kontaktene seg synkronisere. Ikke bare har de de gamle profilbildene (noe man forsåvidt kan leve med) men nye venner på facebook "finnes ikke" når jeg skal synkronisere dem opp mot fb. Jeg trykker synkroniser gang på gang. Fungerer det? Nei.

Problem nr. 3:

Mailen synkroniserer utrolig sakte, det går ofte flere timer etter jeg har fått mailen til den kommer opp på telefonen. Selv om jeg oppholder meg hjemme i mitt eget nettverk.

Jeg håper noen kan hjelpe meg - problemene er litt for bagatelliserte for å gå til butikken med, men likevel fryktelig frustrerende. Takk.

Endret av cyclo
Tittel forbedret
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Meste av dette finner du i egen tråd om legend.

men..

nr 1: kom sånn i siste oppgradering.. DE fleste har vel valgt å laste ned ett annet meldings prog. som f.eks handsent som jeg bruker.

nr:2 facebook holder jeg meg langt unna men sikkert noen andre som kan svare deg.

nr3: du kan selv på innstillingene stille inn hvor ofte den skal oppdatere osv. har du prøvd det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...