Gå til innhold

Selger gaming PC

Anbefalte innlegg

Selger min gamingPC.

Kjøpte den ny i april 2009, fra komplett.no

Specs:

Hovedkort: Asus P5Q PRO

Prosessor: Intel Core 2 Duo E7400 2,8GHz

Skjermkort: XFX GeForce 9800GT

Kabinett: Antec Nine Hundred

Strømforsyning: Corsair Powersupply 750W Black

Operativsystem: Windows 7 nå, men har også Windows Vista som følger med!

Funker som bare det, aldri hatt problemer med den.

Betalte 8600kr for den ny.

Så mitt spørsmål til dere er, hvor mye får jeg igjen for denne pcen? (Er fortsatt 2år garanti på den igjen)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du nevnte ikke RAM og HDD.

Tror ikke PC-en er verdt stort mer enn 3000,- da den har en del deler som begynner å bli gamle.

Edit: Så ikke at Prfction nevnte noe lignende.

Den har en god del deler som begynner og bli gamle ja :) Og man får nok en pc i butikken/bygge selv som er bedre en det der for 3000kr +/-... : )

Lenke til kommentar

Hehe, ja :) jeg hadde en gammel Acer, før jeg fikk den jeg har nå, Packard Bell iXtreme(Finner den ikke hos elprice, fikk den spesial bestilt før de fikk den på nett ^^)

Tilbake til Acer'n. Jeg betalte 3,000 for den, og det er 3 år siden, og den hadde like gode specs som denne her : )

Lenke til kommentar

Hehe. :p

Hadde jeg vært deg, Kennethlh, hadde jeg tatt være på pc-en og brukt den som et mediacenter e.l. Men kommer jo helt an på hvor nødvendig pengene er. Du kan jo også prøve å selge noen av de gamle delene, men beholde strømforsyning, RAM (hvor mye har du?), diskdrive og eventuelt kabinett.

Lenke til kommentar

Nåda, om du selger den til noen du kjenner kan du sikkert ta 50% for den , spesielt om du sørger for at den kommer med programvaren klar til bruk (gratisprogrammer som for eksempel openoffice etc) da det er veldig mange som ønsker seg en pc som fungerer uten problemer.

Når det gjelder verdien av pcen så er den nok ikke spesielt stor desverre, nettop fordi man kan oppdrive pcer med bedre spesifikasjoner til ca 3-4k.

Lenke til kommentar

Tror ikke PC-en er verdt stort mer enn 3000,- da den har en del deler som begynner å bli gamle.

Den har en god del deler som begynner og bli gamle ja :) Og man får nok en pc i butikken/bygge selv som er bedre en det der for 3000kr +/-... : )

ram og hdd ?

Mulig jeg er villig til å betale 3k

Lenke til kommentar

ram og hdd ?

Mulig jeg er villig til å betale 3k

Ram er en del av det som bestemmer hvor rask pcn din er, men hovedsaklig er vel det hurtigminnet(?) Og hvor mye den takler og kjøre samtidig. HDD = Hard Disk Drive, altså lagringsplass :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...