Gå til innhold

Hint hint PCutstyr.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sum varer 203.00 NOK

+Gebyrer 58.00 NOK (ekspedisjonsgebyr)

+Fraktpris 72.00 NOK

Totalpris 333.00 NOK

Fysj...ikke noe om tilbudet er nevnt her, og det er litt for dårlig. Regnet heller ikke med gebyrene som kommer, uansett om man betaler med Visa eller ikke. :-?

Lenke til kommentar

bestilt litt av hvert nå ja, men fant ikke noe til den koden, så skrev det i kommentaren.. Hvis de ikke sjekker den skal de DØØØØ! :wink:

Even though, bare 66 koner i frakt.. MEn jeg skulle vel bestille dette uansett..

HVORFOR I KELLIVEITE HAR IKKE MICROPLEX SÅNNE NEDETIDER?? det er jo det eneste stedet man shopper BIITTEsmå ting, som thumbscrews, kjølere, casebadges, små vifter o.l. Hadde microplex kjørt fraktfritt ville de fått en god del bestillinger, ja!

--alexio

Lenke til kommentar
bestilt litt av hvert nå ja, men fant ikke noe til den koden, så skrev det i kommentaren.. Hvis de ikke sjekker den skal de DØØØØ! :wink:

Så ikke noe til dette feltet jeg. Sender mail til dem.

HVORFOR I KELLIVEITE HAR IKKE MICROPLEX SÅNNE NEDETIDER?? det er jo det eneste stedet man shopper BIITTEsmå ting, som thumbscrews, kjølere, casebadges, små vifter o.l. Hadde microplex kjørt fraktfritt ville de fått en god del bestillinger, ja!

Fordi de da hadde fått ekstreme utgifter på porto.

Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle bestille nå, hvor er feltet jeg kan skrive koden i? :-?

Tror det er i kommentarer feltet, ikke mange andre steder du kan oppgi det.

----

har forresten fått bekreftelsen nå, ser ut som man må betale oppkravs-gebyr på ca. 50,- hvis man bestiller i oppkrav.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...