Villmink Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Hadde det bare vært en annen webshop enn pcutstyr.no, de har den verste servicen jeg har vært borti. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Sum varer 203.00 NOK +Gebyrer 58.00 NOK (ekspedisjonsgebyr) +Fraktpris 72.00 NOK Totalpris 333.00 NOK Fysj...ikke noe om tilbudet er nevnt her, og det er litt for dårlig. Regnet heller ikke med gebyrene som kommer, uansett om man betaler med Visa eller ikke. :-? Lenke til kommentar
enden Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 koselig at serveren i det hele tatt er opp da... Lenke til kommentar
enden Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 jo visst var den ikke det... Kom ikke inn for noen minutter siden. Sikkert for mange hw'ere som slanker lommeboka Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Godt mulig... Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt Icemat eller fUnc i drammensområdet? Lenke til kommentar
alexio Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 bestilt litt av hvert nå ja, men fant ikke noe til den koden, så skrev det i kommentaren.. Hvis de ikke sjekker den skal de DØØØØ! :wink: Even though, bare 66 koner i frakt.. MEn jeg skulle vel bestille dette uansett.. HVORFOR I KELLIVEITE HAR IKKE MICROPLEX SÅNNE NEDETIDER?? det er jo det eneste stedet man shopper BIITTEsmå ting, som thumbscrews, kjølere, casebadges, små vifter o.l. Hadde microplex kjørt fraktfritt ville de fått en god del bestillinger, ja! --alexio Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 bestilt litt av hvert nå ja, men fant ikke noe til den koden, så skrev det i kommentaren.. Hvis de ikke sjekker den skal de DØØØØ! :wink: Så ikke noe til dette feltet jeg. Sender mail til dem. HVORFOR I KELLIVEITE HAR IKKE MICROPLEX SÅNNE NEDETIDER?? det er jo det eneste stedet man shopper BIITTEsmå ting, som thumbscrews, kjølere, casebadges, små vifter o.l. Hadde microplex kjørt fraktfritt ville de fått en god del bestillinger, ja! Fordi de da hadde fått ekstreme utgifter på porto. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Delivery to the following recipients failed. [email protected] Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Jeg har sendt inn bestilling men får ingen bekreftelse på mail Noen som har fått opplevd lignende? Noen som vet hvor lag tid det skal ta? Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Tenkte jeg skulle bestille nå, hvor er feltet jeg kan skrive koden i? :-? Lenke til kommentar
Skello Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Kunne trengt med en kabel og litt ann utsytr til 50-60 kr og kjipt da og betale frakt for 70 : Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Tenkte jeg skulle bestille nå, hvor er feltet jeg kan skrive koden i? :-? Tror det er i kommentarer feltet, ikke mange andre steder du kan oppgi det. ---- har forresten fått bekreftelsen nå, ser ut som man må betale oppkravs-gebyr på ca. 50,- hvis man bestiller i oppkrav. Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Skjønner ikke at dere tør å bestille fra pcutstyr, skjer det noe med utstyret dere får kommer dere til å få et helvete med returen, garantert. Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Sendte mail til dem jeg. Du skal skrive nummeret i komentar feltet. Hadde en retur av en harddisk til de for et halvt år siden første returen gikk greit men den andre gangen surret de og sendte meg liksegodt et inkassovarsel. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 23. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2003 hmm..bestillte i dag jeg også, men portoen er ennå 81 kr.. hmmm får man noen beskjed om at du slipper å betale portoen ? Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Det blir sikkert masse rot nå hos pcutstyr. Kunder som må betale porto osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå