Gå til innhold

Hint hint PCutstyr.no

Anbefalte innlegg

:lol::lol::lol::lol:

:lol:

Herregud da! Ikke la dere lure! Dårlig kampanje spør du meg!

Uken etter skatte oppgjøret er en av de travleste handle ukene i året! Dessuten har PCUTSTYR.NO elendig service..

Bare be til gud at du ikke får en defekt vare!

:lol::lol::lol::lol::lol:

Tviler sterkt på at jeg ikke får en defekt Icemat :wink: :lol:

Det blir vel helt sikkert innkjøp av noe annet jall også, men det får jeg leve med :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig med FOXOR

Jeg tror ikke du kommer til å se en drastisk forandring i designet på siden. Men kan jo hende de legger ned siden en dag så du ikke skal legge merke til at de jekker alle prisene opp før det store salgshelvete. (skattepenger + feriepenger +lønn)

IKKE LA DERE LURE!! :lol::lol::lol::lol:

-------------------------------

Kapitalisme er en destruktiv kraft

Lenke til kommentar

Melder fra om at PCUtstyr.no er oppe å går nå, selv om det er UMULIG å få sjekka noen priser der for øyeblikket!

edit: nå er det mulig å sjekke prisene, men det var ikke akkurat noe bra utvalg der. INGEN mus/tastatur, og heller ingen musematter +++ De har jo ikke 50% av det som er i menyen til venstre der engang jo :cry: Og jeg som hadde gledet meg til Icemat :cry:

Lenke til kommentar
Sjekka utvalget de har på skjermkort nå, det er jo helt tullete!

ATI Xpert 98 8MB AGP

og TO andre skjermkort!!! Kan ikke være mulig...

...eller hva sier du til et Creative kort (GeForce2 MX) med 32MB minne, til den utrolige prisen av 1384 norske kroner?!

Tror ikke de har fått sidene sine skikkelig opp enda. Vent til i morgen du :)

Lenke til kommentar
Vi oppgraderer systemet vårt !  

Alle som leser denne meldingen vil få gratis frakt på bestillinger som gjøres

på mandag ved å oppgi kode 8532

Fikk denne meldingen når jeg trykte på banneren her på hw.

Jeg har ikke helt fått med meg hva jeg må gjøre for å få gratis frakt (så dette for ca. et kvarter siden, og nå er det jo mandag...

Er dette nummeret alle må oppgi for å få gratis frakt eller noe? I tilfelle, hvor oppgir man dette?

Lenke til kommentar
Jeg har ikke helt fått med meg hva jeg må gjøre for å få gratis frakt (så dette for ca. et kvarter siden, og nå er det jo mandag...

Er dette nummeret alle må oppgi for å få gratis frakt eller noe? I tilfelle, hvor oppgir man dette?

Ingen som vet enda. Får vente til "i morgen".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...