kaaasen Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Herregud da! Ikke la dere lure! Dårlig kampanje spør du meg! Uken etter skatte oppgjøret er en av de travleste handle ukene i året! Dessuten har PCUTSTYR.NO elendig service.. Bare be til gud at du ikke får en defekt vare! Tviler sterkt på at jeg ikke får en defekt Icemat :wink: Det blir vel helt sikkert innkjøp av noe annet jall også, men det får jeg leve med Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Me too, det blir noen kabinetter, ja ! Lenke til kommentar
t3p0s3 Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Skal man med gratis frakt når man bare kan gå å hente varene da? Lenke til kommentar
Zattaxu Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 t3p0s3 skrev: Skal man med gratis frakt når man bare kan gå å hente varene da? Hvis ikke t3p0s3 vet det, så koster det ca 50 spenn (hvis ikke jeg husker feil) å hente varene på lageret til pcutstyr... Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Plutselig ble det kabinett inkjøpet mitt framskjøvet Lenke til kommentar
bearcarlsen Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Enig med FOXOR Jeg tror ikke du kommer til å se en drastisk forandring i designet på siden. Men kan jo hende de legger ned siden en dag så du ikke skal legge merke til at de jekker alle prisene opp før det store salgshelvete. (skattepenger + feriepenger +lønn) IKKE LA DERE LURE!! ------------------------------- Kapitalisme er en destruktiv kraft Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Håper de har noen bra cd/dvd label pakker. Kanskje noen billige DVD-R plater også. Kunne ha trengt ett nytt tastatur også. Lenke til kommentar
JanA Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 hmmmm.... Hva er det som er billig og stort/tungt da? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 hmmmm.... Hva er det som er billig og stort/tungt da? Pakkedisken kanskje ? Lenke til kommentar
Ayreon1 Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 hmmmm.... Hva er det som er billig og stort/tungt da? 19" CTR... Nei, ærlig talt, jeg syns dette er et bra påfunn. Vet hvertfall at jeg skal innom en tur i morgen å se... Blir nok et lite innkjøp ja. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Melder fra om at PCUtstyr.no er oppe å går nå, selv om det er UMULIG å få sjekka noen priser der for øyeblikket! edit: nå er det mulig å sjekke prisene, men det var ikke akkurat noe bra utvalg der. INGEN mus/tastatur, og heller ingen musematter +++ De har jo ikke 50% av det som er i menyen til venstre der engang jo Og jeg som hadde gledet meg til Icemat Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Sjekka utvalget de har på skjermkort nå, det er jo helt tullete! ATI Xpert 98 8MB AGP og TO andre skjermkort!!! Kan ikke være mulig... ...eller hva sier du til et Creative kort (GeForce2 MX) med 32MB minne, til den utrolige prisen av 1384 norske kroner?! Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 NAJS!! http://www.pcutstyr.no/index.php?vareid=47...7a86600bfaadbfb 11kroner det *tenke på å bestille 1stk slik da mon tro* Nei, det var i grunn litt barnslig Men må nok bestille ei icemat eller no da.. HVIS den derre siden blir brukelig! Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Sjekka utvalget de har på skjermkort nå, det er jo helt tullete!ATI Xpert 98 8MB AGP og TO andre skjermkort!!! Kan ikke være mulig... ...eller hva sier du til et Creative kort (GeForce2 MX) med 32MB minne, til den utrolige prisen av 1384 norske kroner?! Tror ikke de har fått sidene sine skikkelig opp enda. Vent til i morgen du Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Er det noen her som kan bekrefte at de har et skikkelig utvalg på pcutstyr.no? har lyst på en icemat, men så er jeg litt i tvil om det blir det eller func. noen som har noen kommentarer? Lenke til kommentar
simes Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Jeg skjønner ikke hvorfor det er så mange som ikke liker pcutstyr? Jeg har aldri hatt noen problemer der.. Lenke til kommentar
Mysil2 Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Vi oppgraderer systemet vårt ! Alle som leser denne meldingen vil få gratis frakt på bestillinger som gjøres på mandag ved å oppgi kode 8532 Fikk denne meldingen når jeg trykte på banneren her på hw. Jeg har ikke helt fått med meg hva jeg må gjøre for å få gratis frakt (så dette for ca. et kvarter siden, og nå er det jo mandag... Er dette nummeret alle må oppgi for å få gratis frakt eller noe? I tilfelle, hvor oppgir man dette? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Jeg har ikke helt fått med meg hva jeg må gjøre for å få gratis frakt (så dette for ca. et kvarter siden, og nå er det jo mandag... Er dette nummeret alle må oppgi for å få gratis frakt eller noe? I tilfelle, hvor oppgir man dette? Ingen som vet enda. Får vente til "i morgen". Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Hmm, nå er siden nede igjen Oppdaget sikkert at noe var feil, hvis det ikke var en test da Lenke til kommentar
Mysil2 Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Hmm, nå er siden nede igjen Oppdaget sikkert at noe var feil, hvis det ikke var en test da hmm, jammen så er det noen på PCutstyr.no som er på jobb på denne tiden av døgnet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå