Stig-Arne Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Vet ikke om denne har blitt postet før, men alikavel: stikk inn på www.pcutstyr.no i dag og få ett nr som du oppgir i morgen, mandag 23.06.2003 da slipper man porto på det man bestiller. Genialt sier nå jeg.. Lenke til kommentar
corcky Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Ja det var ikke dumt.. Får stikke innom i morgen og se om det er noe jeg "trenger".. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Ikke værst. Det var en fin ny vri på sakene Tror faktisk jeg skal bestille meg noen vifter, Icemat eller noe slikt bare for å benytte meg av tilbudet. På den måten får jeg meg en rå musematte, og fatter'n/lillebroren min får overta den gode "Bippe Stankelbein/Per Ulv matta" (jeg tuller ikke, den er faktisk god) Go PCUtstyr.no! Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 yes, gratis frakt er ikke så verst Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 cool 8) da får jeg brukt noe av feriepengene mine oxo:) Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Ganske så genialt, jeg ville aldri bestilt fra PCutstyr hvis det ikke hadde vært for dette... Jaja, da tjener vi begge på det Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Da blir ikke diskettstasjonen jeg trenger så fryktelig dyr da Men ender vel, som vanlig, opp med å bestille ett tonn ting jeg egentlig ikke trenger. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Så rart ... akkuratt når skattepengene kommer .... jaja ... utspekulert? Samme det ... fint er det! Lenke til kommentar
rabagast3 Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Litt flisespikkeri men det står ikke hvilken Mandag. Vil det si at det gjelder for alle mandagene fremover?. Måtte bare spørre. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 "..som gjøres på Mandag." Tolker det som førstkommende Mandag Lenke til kommentar
TraxX Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 noen som vet om dem selger kald katode der ? kunne tenk meg en blå en :wink: Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Vil tro dette er et tiltak på grunn av den negative omtalen de har fått her de siste dagene.. Jeg ble forbannet på dem igår, men må vel utnytte detta allikevel Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 22. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2003 Jeg vi nu si dette er helt genilat, endelig kan man få bestillt småtingene som koster svært lite, men som portoen blir dyr på. Så dette må utnyttes til det fulle så fremst jeg husker koden i morgen da Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Vi oppgraderer systemet vårt ! Alle som leser denne meldingen vil få gratis frakt på bestillinger som gjøres på mandag ved å oppgi kode 8532 Fikk denne meldingen når jeg trykte på banneren her på hw. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Kult får sjekke i morra om jeg trenger noe Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Skal banne på at imorgen står det: "På grunn av store tekniske problemer, vil ikke siden bli tilgjengelig før Tirsdag. Beklager eventuelle problemer dette måtte medføre. Gårsdagens kampanje vil derfor ikke bli gjenomført. Ha en fortsatt god dag! " Da har de fått masse reklame og omtale. Helt gratis. ELLER: "Du må handle for minst x antall kroner for å få gratis frakt" ^^ Lenke til kommentar
It's me Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Da blir ikke diskettstasjonen jeg trenger så fryktelig dyr da Men ender vel, som vanlig, opp med å bestille ett tonn ting jeg egentlig ikke trenger. Samme her. Blir nok ganske mange som kjøper ting de egentlig ikke trenger, deriblant meg. Må få utnyttet tilbudet. Lenke til kommentar
FOXOR Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Herregud da! Ikke la dere lure! Dårlig kampanje spør du meg! Uken etter skatte oppgjøret er en av de travleste handle ukene i året! Dessuten har PCUTSTYR.NO elendig service.. Bare be til gud at du ikke får en defekt vare! Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 får vel gjøre et forsøk på den, negativt omtalte butikken i morgen. gl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå