DuKeN Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Hei (: maskinen skal i hovedsak brukes til spill og film. Ikke filmredigering. skjerm, mus, tastatur, kabinett og OS trengs ikke. sliter med å velge imellom AMD og Intel. spill som COD MW2, Battlefield bad company 2, starcraft vil nok være høyt på listen. god fps, på over high mulig? rundt 6000kr kan brukes. CPU - ? HK - ? GPU - Nvidia helst. RAM - ? Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) To forslag for å starte tråden: Endret 23. august 2010 av Svenni212000 Lenke til kommentar
DuKeN Skrevet 23. august 2010 Forfatter Del Skrevet 23. august 2010 ser ut som en kjempefin liste Svenni! men lurer på grunnene til å velge AMD eller Intel. hva er mest lønnsomt. Kan sikkert klokke litt også. holder min PSU mål? 400w. minne er jeg også opptatt av, minst 4gb med minne. Kan sikkert presse opp til 7000kr, om jeg får igjen mye for pengene Lenke til kommentar
DuKeN Skrevet 24. august 2010 Forfatter Del Skrevet 24. august 2010 ingen andre meninger? Lenke til kommentar
BAT Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Her er ett forslag. Du trenger nok å bytte strømforsyning hvis du skal ha de litt mer "kvasse" skjermkortene. Jeg har lagt ved en 650W i oppsettet. Når det gjelder AMD vs Intel til spilling så gjør de begge en god jobb, men du får litt mer for pengene med AMD. F. eks noe billigere prosessor gir rom for litt dyrere skjermkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå