Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Ny SPill PC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.elprice.no/data/stasjonaer-pc/packard-bell-d6011-ptu59e2008

^Maxer Codmw2

Og har 2gb mer ram, og 500gb mer hdd!

men på komplett.no kan man velge innholde på pcen så da kan jeg jo bære velge 4 gb ram for bare 400kr ekstra. pluss at den på komplett har 0,3 mere Ghz

og?

0,3 betyr ikke noe særlig mye. Og Packard Bell sin har 500 gb mer hdd ;) Og hvis du legger til 400 kr for 2gb mer ram, så er du oppi 4,900 (?) for den på komplett, det vil si, dyrere en Packard Bell sin, og alt du får er 0,6 ghz mer, waste of money!

Lenke til kommentar

^Maxer Codmw2

men på komplett.no kan man velge innholde på pcen så da kan jeg jo bære velge 4 gb ram for bare 400kr ekstra. pluss at den på komplett har 0,3 mere Ghz

og?

0,3 betyr ikke noe særlig mye. Og Packard Bell sin har 500 gb mer hdd ;) Og hvis du legger til 400 kr for 2gb mer ram, så er du oppi 4,900 (?) for den på komplett, det vil si, dyrere en Packard Bell sin, og alt du får er 0,6 ghz mer, waste of money!

Men Komplett.no sin var jo helt crazy da..

Men, ville nok heller hatt 500GB ekstra HDD enn 0,3 GHz mer CPU ja, den kan også overklokkes, det kan ikke harddisker.

Lenke til kommentar

^Maxer Codmw2

og?

Men, ville nok heller hatt 500GB ekstra HDD enn 0,3 GHz mer CPU ja, den kan også overklokkes, det kan ikke harddisker.

Håper du tuller med at komplett sin var crazy :p

Gammel igrunn, og bare 400PSU, så er ikke så store muligheter med tanke på fremtiden med den ^^

Lenke til kommentar

^Maxer Codmw2

og?

Håper du tuller med at komplett sin var crazy :p

Gammel igrunn, og bare 400PSU, så er ikke så store muligheter med tanke på fremtiden med den ^^

så jeg burde heller kjøpe den på elprice en den på komplett.

og kanskje oppgradere Ghz. men tror du den på komplett klarer å runne spillene fra 2010 og 2011?

Lenke til kommentar

Komplett sin har bedre skjermkort.

Du bør konfigurere det til 2GB mer RAM (4GB totalt), og bare 300kr mer for 5770-kortet. Husk også at du trenger et 64-bit's Operativ System for å utnytte 4GB.

Så totalt, med 4GB RAM, 5770-kortet og Home Premium 64-bit. Så blir det 5617 kr.

Jeg ville også anbefalt en 500/550W PSU og En firekjernes-CPU (AMD Athlon II X4 640 eller helst AMD Athlon II X4 945), men da ville det gått for langt over budsjettet.

Endret av cesar
Lenke til kommentar

Du bør konfigurere det til 2GB mer RAM (4GB totalt), og bare 300kr mer for 5770-kortet. Husk også at du trenger et 64-bit's Operativ System for å utnytte 4GB.

Så totalt, med 4GB RAM, 5770-kortet og Home Premium 64-bit. Så blir det 5617 kr.

Jeg ville også anbefalt en 500/550W PSU og En firekjernes-CPU (AMD Athlon II X4 640 eller helst AMD Athlon II X4 945), men da ville det gått for langt over budsjettet.

men kan strekke budsjette litt

Lenke til kommentar

er dette en bra gaming pc http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=23662094

Lenke til kommentar

Gjør det lett-.- Ta Packard Bell âla Elprice, istedet for og måtte punge ut med 5,700 for og få en bra fra komplett!

Har sagt det, og siste gang jeg sier det, jeg hadde glatt ta Packard Bell framfor "Crazy Gamer"

OK takk for alle svar skal tenke litt over det og så får jeg se hva jeg finner ut . :-D

Lenke til kommentar

Komplett pcen har bedre skjermkort.

Begge prosessorne er ganske like i ytelse, så ikke la det være den avgjørende faktoren.

Harddisk er utrolig billig.

Jeg ville gått for komplett pcen.

Dersom du har operativsystem fra før, så koster pcen fra komplett 3800,- uten OS.

Uten OS, så kan du få 4gb ram, 1tb HDD og AMD Phenom II X4 945 Quad Core til 5000,-

Mulighetene er mange hos Komplett. Og de har god support.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...