wailer Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 skal til oslo og søke visum i morgen jeg har nå et "friår" fra jobb og alt men på søknaden vil dem ha tlf nr og adresse til skole eller jobb hvor jeg jobber/studerer? gjør det noe om jeg dropper og skrive noe der? jeg var i kina i 2007 men da studerte jeg så da var det ingen problem:) Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Spør mens du er der? Eller kanskje du kan gi dem tlf til tidl. skole? Tviler på at de ringer uansett. Lenke til kommentar
wailer Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 de spør etter skole/jobb kontakt adresse og nr. problemet er når jeg reiste i 2007 så ringte de faktisk og spurte Lenke til kommentar
William_S Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 de spør etter skole/jobb kontakt adresse og nr. problemet er når jeg reiste i 2007 så ringte de faktisk og spurte Oi. Hm, du kan jo vedlegge økonomisk dokumentasjon om at du kan dekke tia du er der selv. Tviler uansett på at de tar nordmenn veldig hardt fordi nordmenn antageligvis neppe reiser til Kina for ulovlig arbeid. Lenke til kommentar
wailer Skrevet 24. august 2010 Forfatter Del Skrevet 24. august 2010 da var visumet fikset denne gangen også. 6månders multi entry. tok 1 dag å få Lenke til kommentar
William_S Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 da var visumet fikset denne gangen også. 6månders multi entry. tok 1 dag å få Hehe hvordan fikset du det med skole/jobb da? Bare lurer. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Lov å bumpe? Lurer på det samme. Må man reise til Oslo for å søke? Lenke til kommentar
wailer Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 så vidt jeg vet må man til oslo får å søke nå, vet det gikk tidligere og sende med post men ikke nå lenger. du kan få visumet dagen etter om du ber om det når du søker, koster 150kr Lenke til kommentar
ThuleAudio Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Ja man må gjøre dette i Oslo nå, post-tjenesten ble dessverre lagt ned før jul... Men du kan også sende papirene med en bekjent i Oslo som leverer/henter det for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå