morgan_kane Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Hei, jeg er nylig flyttet inn på hybel og har da fått trådløst internett med i prisen. Det jeg lurer på er om jeg kjøper en ruter så kan jeg koble den til nettverket her med brukernavn og passord? Grunnen er at xboxen ikke har trådløst internett... Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Du får jo kjøpt nettverksadapter for trådløst nett som du plugger i usb porten på xboxen. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 Du får jo kjøpt nettverksadapter for trådløst nett som du plugger i usb porten på xboxen. Jaja men en ruter kan eg jo bruke til flere ting også, hvis eg finn ut eg skal ha meg en skriver på hybelen så kjøpe eg bare en nettverksskriver Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Ja, du kan det, men ikkje med alle ruterar. Guide Lenke til kommentar
bamse87 Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Du vil altså koble diverse komponentar, som treng kabel, til eit trådløst nettverk? I tilfelle eg har fortstått deg rett, har eg nettopp gjort det samme Eg sleit og surra ein del, du kan lese i denne tråden kva eg endte opp med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå