Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vennine som maser og bare blir mer og mer interesert i meg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan skal jeg ha respekt for hun da når hun kjører hull i hue på meg?

Jeg var ærlig og sa nei, vennina av henne viste godt at jeg ikke er kjæreste typen. Og jeg håper at hun skjønte at det ikke var noe med hun, men at jeg faktisk ikke liker kjæreste klisjet.

PUA er Pick Up Artist, det er noe du er, ikke noe du leser på.

PU som er pick up i andre endnen, kan leses opp :p

Det er mange som faller inn i fellen som tror at PU er bare for å sjekke opp jenter og slikt, det er forsåvidt rett men det ligger mye mer enn det. Man lærer så ekstremt mye om menneskes natur, og man lærer om mennesker. PU er enkel tatt å lese seg opp til den beste du kan være. Jeg lærte om samfunnet, historie .. faktisk ganske mye.

Første boken jeg leste var How to become a Alfha male - det var forsåvidt bare for moro og håpet jeg fikk liksom "10 steps to get a woman" eller noe slikt. Det som var ganske moro var at jeg fikk akkurat som en matrix pill, og begynte å se verden anderledes.

Der jeg virkelig ble mind-blowed var på 20 timers kurset Blueprint Decoded. De første 5 timene snakket han faktisk ikke om damer, men alt fra historie, steinalderen, respekt, samfunn og media. De neste 5 timene så snakket han om hva dette har med sjekking å gjøre. De tredje 5 timene tok han for seg kroppspråket til menneske og de siste 5 timene fikk du akkurat som et klikk. Alt sammen stemte.

Endret av Pijus
Lenke til kommentar

Det var ikke poenget mitt! Poenget mitt er at du er nødt til å ta dette fra en bedre vinkel og ikke dumpe henne som en drittsekk.

Er det så forbanna vanskelig å blokkere et nummer eller skru av mobilen? For meg høres det ut som du liker dette "problemet" ditt, og vil dumpe henne for din egen fordel.

Lenke til kommentar

Det var ikke poenget mitt! Poenget mitt er at du er nødt til å ta dette fra en bedre vinkel og ikke dumpe henne som en drittsekk.

Er det så forbanna vanskelig å blokkere et nummer eller skru av mobilen? For meg høres det ut som du liker dette "problemet" ditt, og vil dumpe henne for din egen fordel.

Er helt enig med deg i at det høres ut som det egentlig ikke er et FÆLT problem for ham... :innocent:

Men blokkere nummer og ikke ta telefonen er verre fornærmelse enn å avvise én gang om han faktisk vil ha henne som bekjent.

Lenke til kommentar

Hva i faen?

Skru av mobilen min? Når jeg person sender meg 5 meldninger der hun spør om "hva som skjer?" så er jo det en grense. Og trakker hun over grensen kommer jeg ikke til å gidde å bruke mer tid og energi på denne personen. Og jeg skal skru av mobilen fordi hun maser på meg? Hva med de andre som sender meg meldning da...

Det hele begynte med at jeg hilste på denne person. Samme dag hadde hun fått tak i mobil nummert og msn, derfra begynte hun å bombedere meg med uinteresange meldninger. Og spørre hver eneste dag om vi kunne finne på noe og møtes i byn. Til slutt tok det mange timer før jeg orket å svare på meldningene, så spurte hun om jeg ville bli sammen og jeg svarte nei.

Og når hun liker meg som kjæreste og maser på meg i et kjør, jo da er det et fælt problem for meg. Hvorfor ellers skulle jeg spørre om hva jeg burde gjøre?

Endret av Pijus
Lenke til kommentar

Jeg synes at TS burde ha litt respekt for ei som er ung og forelsket. Du trenger ikke å gå med på noe, men du kan tenke selv hvordan det hadde vært å bli hatet av ei du liker.

Det er nettopp teorier som dette som fører til problemer, skal han liksom late som han er interessert når han ikke er det? Skal han la være og fortelle det som det er. Nei, begynn å vær ærlig med deg selv og si det som det er - hvis hun er emosjonellt oppegående tåler hun det fint.

Lenke til kommentar

Vil du ikke skru av mobilen din så er hun ikke plagsom nok til at du skal sitte å klage her på forumet.

De fleste mobiler skal ha en blokkerings-funksjon, så om du vil ha fred så benytter du deg av den.

Fortsett å svare pent nei og gjerne spør om hun kan gi det litt fred, så skal vi se at det ikke tar lang tid før hun går tom for energi.

Lenke til kommentar

Det er nettopp teorier som dette som fører til problemer, skal han liksom late som han er interessert når han ikke er det?

Det skal veldig mye til å "late som man er interessert" i noen og gi falske forhåpninger når man allerede har gitt uttrykk for at man ikke er det...Da må man nesten aktivt invitere på en romantisk date. ><

De fleste skjønner sånt, med mindre jenta er korka i hodet og ikke forstår noen ting, som hun her egentlig virker når hun sender 5 meldinger med "hvaskjera" første dagen og spør om å bli sammen akkurat som han ikke hadde forstått at hun var interessert. XD

Endret av dkny
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...