Knife Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 (endret) Enkelt og greit. Begynte på skolen igjen og hilste på en jente. Vi delte blikkontakt og snakket. Neste skoledag hadde hun fått tak i mobilnummert mitt og begynte å bombedere mobilen med meldninger og alle slags hjerter og meldninger som "skjer a??<3<3". Var ute med et par kompiser og glemte moben hjemme og når jeg hadde kommet hjem hadde jeg 7 meldninger fra hun samt fra noen venner av meg. Og nå er jo det bare mye værre, hun har begynt å mase på msn der hun spør om jeg kunne tenkt meg å møtte henne, hjemme hos meg eller henne hele tiden. Orket ikke å være med henne idag og hun begynte å spørre om vi kunne finne på noe imorgen, tirsdag, eller onsdag. Fy faen. Tydligvis har jeg gidd hun falske forhåpninger. Hva skal jeg gjøre? edit: Kan jo ikke bare blåse hun vekk. Er jo 1 forbanna år jeg skal gå med hun i klasse. Endret 22. august 2010 av Pijus Lenke til kommentar
ku7 Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Forklar hele situasjonen ordentlig, at du ikke er interessert. Takler hun det ikke så er det hennes problem. IKKE bli følelsesmessig innvolvert. Du vil heller ha et år med uvennskap, enn ett år der du støtter opp for hver minste lille ting hun blir lei for, osv. Tro meg, hun kommer til å ta alt som en motarbeidelse og bli mer og mer vanskelig å ha med å gjøre. :/ Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Hadde samme problem i 8. klasse, nå, 2 år etter nekter hun å snakke med meg. Møtte hun forrige uke, og jeg smilte til hu, men jeg tror ikke hun tørr å snakke med meg, eller bare har lagt meg for hat. Ikke at det er noe problem, da (slemt å si det) hun egentlig er et mobbeoffer, og en person jeg ikke har lyst til å ha noe med å gjøre. Du må bare si det, men si det på en hyggelig måte. Hadde en annen jente som òg hadde en greie for meg, jeg lata som jeg ikke tok hintene, og idag er vi bestevenner 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg €uropa Skrevet 23. august 2010 Populært innlegg Del Skrevet 23. august 2010 En venn av meg hadde det samme problemet. Han gjorde noe han kaller å "gi jenta det hun ikke vil ha". Da jenta ble for innpåsliten, latet han bare som om han var med på det. Så gjorde han trekket sitt. "Kan jeg ta deg i rævva?" spurte han, tilsynelatende seriøs. Da forsvant hun fort, skal jeg si deg. Advarsel: Dette bør bare brukes som en siste utvei. 10 Lenke til kommentar
Populært innlegg Bytex Skrevet 23. august 2010 Populært innlegg Del Skrevet 23. august 2010 Er hun dedikert nok sier hun bare "Ja, det har jeg ikke prøvd men det høres spennende ut". 10 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Er hun dedikert nok sier hun bare "Ja, det har jeg ikke prøvd men det høres spennende ut". win? 2 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Det er tydelig nok hva hun vil, og det er da en ærlig sak. Har du gjort det tydelig nok hva du vil? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Les litt PUA så klarer du og håndtere slike situasjoner. 1 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Er hun dedikert nok sier hun bare "Ja, det har jeg ikke prøvd men det høres spennende ut". Haha, vet ikke hvem som hadde blitt mest sjokkert, fyren som sa det eller jenta som fikk høre spm ^^ Men til saken, så kunne du prøvd å bare være ærlig med henne. Si du ikke er interessert og om hun kunne slutte å bombadere deg med meldinger o.l. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 24. august 2010 Forfatter Del Skrevet 24. august 2010 Sebbe: Å kun lese PU hjelper ikke. Jeg prøver å være hyggelig og har vel klart gitt beskjed til hun at jeg ikke orker det hun driver på med. Men dette er jo en jente jeg skal bare fortsetter og ikke offater signalene, og i helvette som hun stirrer på meg da. Litt freak.. Men ellers vet jeg jo selfølgelig hva hun vil, sex og et forhold. Men her er jo problemet, jeg vil ikke ha sex med hun, og jeg vil ikke inngå et forhold med hun. Ellers har jeg nå ikke orket å svare på meldningene hun sender meg og forhåpentligivis har hun gått tom for penger på mobben, men får se hva tiden bringer videre. Sikkelig needy og barnselig, akkurat slik jeg var i 6-7 klasse. Ellers så skal vi på skoletur om en uke, og hun ville så absolutt sove i samme seng som meg (trygla og ba om ikke å sove med de andre venninene) og da kan jeg jo bare kjøre på replikken "Kan jeg ta deg i rumpa?" Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Den replikken brukes kun til jenter du har lyst på 1 Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 (endret) Kan du ikke bare knulle dama? Se på det som U-hjelp! Bistandspenger til afrika ikke sant. Endret 28. august 2010 av Ideal 5 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Vel løsningen har du i at du ignorerer henne, men å knulle henne først er bare å være et rasshøl. 2 Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Hvorfor det? Hun _VIL_ jo åpenbart knulle. Hvorfor ikke bare gi henne det hun vil? 3 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 (endret) Hva med å si: Kan jeg gjøre deg gravid? det blir vel avskrekkende? Endret 28. august 2010 av Cosmo Kramer 1 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Hvorfor det? Hun _VIL_ jo åpenbart knulle. Hvorfor ikke bare gi henne det hun vil? Du tror altså ikke hun blir enda mer såret hvis han puler henne for så etterpå bryte kontakt? 2 Lenke til kommentar
Teklis Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Bare si ifra til henne at du ikke er intressert i henne på den måten.. Beste er alltid å være ærlig på sånne emner, ellers kommer de garrantert og biter deg i ræve ved en senere annledning.. Who knows, kansje hun setter pris på at du er ærlig og du får muligens en god venn ut av det? Eller kansje hun syns det er ok, men vil bli "bed buddy" med deg? Uansett så burde du si ting som det er istedet for å ignorere problemet.. "Den som tier samtykker" er noe jeg har brent meg på fler ganger;p Lenke til kommentar
Knife Skrevet 28. august 2010 Forfatter Del Skrevet 28. august 2010 Problem løst! Hun var helt avskrekken igår, også kom hun bort til meg med en helt forvrengt stemme og sa "Vil du... bli.. sammen med.. meg?" Svarte glatt nei og at jeg ikke ville bli sammen med noen som helst. 1 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Shit! Hun burde lese PUA ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå