Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

dritt lei maset!

Anbefalte innlegg

Har en kamerat som tror han er så mye bedre enn meg, det virker ihvatfall sånn! Han har nå begynt å trene, å har fått mye selvtillit av det (uheldigvis) Å tror han er så sterk, har sjansen på damene(bare for han kjenner noen jenter)Å han tror han er så smart bare for han driver å studerer.

Jeg sliter med dårlig selvtillit, Er ikke så flink med å bli kjent med folk, Er ikke så vandt med jenter (sliter med å bli kjent) å går ikke på skole. Å siden jeg ikke er så vandt med jenter så sier han ofte "Åssen skal du få deg dame a?" og "Tror du noen vil bli sammen med en som ikke jobber?"

Syns det er dårlig gjort å si sånt når jeg fra før sliter med dårlig selvtillit og har ikke så mye trua på meg selv etter å ha blitt mobba gjennom åra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da må du starte med å få tilbake troen på deg selv. Forestill deg akkurat den personen du har lyst til å være (f.eks. smart, kjekk, kul, os.v.), og ha som mål å bli det.

Hvorfor går du ikke på skole? Hva med å begynne?

No offence, men du har ikke så bra rettskriving. Hva om du leser noen bøker og ihvertfall kan stave riktig, så har du en ting som kan kanskje kan løfte selvtilliten litt.

Lenke til kommentar

Vi har en samme fyr på treningen der jeg går. Først var han jævla irreterende og demotiverende der han skrøt om hvor mye mer han benket enn meg, og egentlig alle sammen. Hver eneste trening.

Og hver gang han kommer pleier han å si "Her er meg, den deilligste, sterkeste, smarteste... "

Sannheten er at egentlig at han er dum som et brød (har 2,1 i snitt), ikke noe som helst deillig (tør ikke å snakke med jenter) og er egentlig ikke noe som helst stærk i untatt benk.

Det som er morsomt er at han lager jævla stor inntrykk for at han er fyren med megaselvtilit, men egentlig er han dårligere enn oss alle. Han lever lett opp til andres virkelighet (om jeg tar en venn i hånden, skal han gjøre det samme) og som oftest kopierer han også det jeg sier, bare at han endrer litt på det og endrer tonenivået.

Føler med deg, slike folk er ikke noe særlig å samle på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...