Kruuger Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Hei, ISP'en min er Tussa, og av en eller annen grunn er IP'en min lokalisert i Polen. Jeg merka dette for at jeg ikke lenger kan bruke spotify, for det sier jeg ikke er i landet jeg er registrert som, som er norge. Hvorfor er det sånn? Jeg sjekket http://whatismyipaddress.com. Jeg kan også si jeg er helt blank når det gjelder ting som har med nettverks greier å gjøre, det er derfor jeg spørr dere. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Benytter du en proxy som er plassert i Polen? Linken din sier ingenting om din IP eller hvor den er registrert. Lenke til kommentar
Kruuger Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 ISP: Tussa IKT AS Organization: Access Pool CATV Network Connection: Proxy: None Detected City: Szczecin Region: Zachodniopomorskie Country: Nei benytter ingen proxy. Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Her er det rett og slett ei feilregistrering frå ISP si side som gjer at geografisk lokalisering av IP-adresser vert satt til Polen. Eg ville tatt kontakt med ISP, då det ut frå informasjonen du har lagt ut viser at IP-adressa tilhøyrer Tussa IKT, og difor lite sannsynleg ein proxy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå