Gå til innhold

bluescreen etter formatering

1915

Anbefalte innlegg

har nettopp formatert og installert xp pro sp3

jeg hadde installert alle driverne, så reeboota jeg, så begynte jeg å installere programmer.

plutselig fikk jeg bluescreen ;S så reeboota den, men kom ikke lengre enn at det kom en feilmelding om noe

med at harddisken var skadet bla bla bla. så jeg satte inn xp plata, så sto det press F1 to continue. gjorde det gang på gang. så plutselig fikk jeg den til å boote xp plata. så nå fikk jeg formatert harddisken og nå holder den på å laster inn filer på harddisken igjen. hva kan være galt siden jeg fikk bluescreen rett etter jeg har formatert ? ;S

er snakk om en laptop, lenovo 3000 n200 har oppgradert til 3 gb ram og satt inn en WD 320 gb disk på 7200 rpm. har aldri hatt problemer før. har aldri mista pcn i gulvet eller noe. den e pent behandlet. harddisken har stådd i pcn i ca 2 år nå. men rart at jeg kan laste inn filene igjen på harddisken under ny formatering :S

noen forslag?

Endret av hahaa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

edit: fikk formatert harddisken igjen men da den reboota kom denne feilmeldinge opp med engang:

SMART failure predicted on hard disk 2: wdc wd3200bekt -00f3t0 - (s1)

warning: immediately back-up your data and replace your hard disk drive. a failure may be imminent.

press f1 to continue

what to do now? :S

står helt fast ;S

Endret av hahaa
Lenke til kommentar

okei. men nå funker harddisken fint. eneste som er feil er at den feilmeldingen kommer opp når jeg starter pcn. ellers fungerer alt fint.

vurderer heller å kjøpe ny pc. mangler noen tastet på tastaturet. og har hatt pcn i 3 år. har jo litt lyst på ny pc. såå...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...