Seatfr Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Kjøpte i dag Assassin's Creed 2. Begynte og installere og pcn stoppet så kom bare halveis. Starta opp på nytt og skulle installere men når jeg trykker på installer spør den bare om jeg vil avinstallere spillet. Har trykket ja flere ganger og den endrer ikke på dette. Jeg har formatert disken der jeg "installerte" spillet. Har starta pcn på nytt opp til flere ganger. Men hver eneste gang jeg trykker på installer kommer den bare inn på avinstallering av et spill som ikke er på pcn i det hele tatt. Noen som kan hjelpe meg med dette? Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 kan jo hende det har lagt seg i registeret da Lenke til kommentar
Seatfr Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 kan jo hende det har lagt seg i registeret da Hvordan finner jeg det evt sletter det fra registeret? driver ennå og prøve og finne utav dette. Hilsen en med en pc som snart får vinger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå