Merk. Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 (endret) Er på leting etter en bærbar PC som jeg skal bruke til både studier og spill (nye og gamle). Har et budsjett på ca 9k-10k. Et par muligheter som jeg har funnet er denne og denne. Har dere noen kommentarer om hvor gode disse PC-ene er, og den generelle kvaliteten på merkene? Noen andre alternativer jeg bør vurdere? Takk for svar Endret 22. august 2010 av Merkwürdichliebe Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Selg bestemora di eller spis graut i et par uker å kjøp ASUS G73JH 17.3" HD+ Radeon HD5870, Core i5-450, 4GB RAM, 500GB HDD, DVD±RW,webcam, BT,W7 Home 64-bit, pris 10995kr. Beste skjermkortet i gata og generelt en skikkelig bra maskin til en rimelig penge, kanskje litt stor men ytelsen gjør opp for den ulempen i mine øyne. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 Aj, den virket heftig. om noe stor og klumpete. Kanskje ikke PC'en man tar med på skolen hver dag? Uansett en PC som fristet gameren i meg, og han er sterkere enn studenten^^ Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Du får ikke bedre maskin til den prisen det er garantert og noen kompromisser må man nesten ta hvis man vil ha slik ytelse. Se på den positive siden av saken så blir du i bedre form av å bære på en slik koloss. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 (endret) Hvis du ikke har et spesifikt behov for en 4-kjerners Core i7 prosessor, er dette det beste kjøpet i prisklassen for tida. Edit: Hvis du kan kompromisse litt på spillekraft, men med mer "arbeidskraft", og vil ha en 15-16 tommer som er mer praktisk å ta med til skolen, er Multicom Compal NBLB2 en veldig sterk maskin. Endret 22. august 2010 av thomit Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 Ja, det ser ut som det blir denne jeg går for. Veldig imponerende hardware (med unntak av fraværet av BD-rom). Takk for svar Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 29. august 2010 Forfatter Del Skrevet 29. august 2010 Jeg bumper denne med noen spørsmål: Har fått noen uforventede kroner så jeg kan kjøpe den til 15k om jeg vil, men er den verdt de ekstra tusenlappene? Ifølge en anmeldelse burde man holde seg unna skjermen på 1600:900, men stemmer dette? Og til slutt, forsvinner garantien om man bytter på komponenter (tenker først og fremst på optisk enhet)? Lenke til kommentar
thomit Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Anbefaler deg dette brukerforumet, der G73 i alle versjoner diskuteres i det vide og brede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå