sxviper7 Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Hallo. Jeg skal kjøpe meg ett billig videokamera. Men er meget usikker på hvordan. Prisklasse maks ca 1500 kr. Jeg kom over et kamera med navn Toshiba Camileo S10 som jeg falt pladask for, utseendemessig og fasong. Med ved nærmere sjekk fant jeg en test av dette, der det stod at det var ubrukelig om kvelden og når det var mørkt. Lot meg i høyeste grad skremme av dette. Forresten noen som vet hva som er forskjell på S10 og P10 bortsett fra prisen? Sitter nå og vurderer ett Toshiba Camileo H30, men finner ingen mørke tester om dette. Hva er deres tips om hva som er bra. Jeg har aldri hatt kamera før, og kan selvfølgelig kalles amatør. Lenke til kommentar
Ranglefanten Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Kommer helt an på hva du skal bruke det til. Du får "mer kamera" for pengene ved å velge uten HD, men selvfølgelig høyere oppløsning på bildet med. Toshiba Camileo ser ut som et helt greit kamera i den prisklassen, pluss at det har HD. Eneste ankepunktet er at Toshiba ikke er kjent for å lage produkter som er ment for å vare. Men helt sikkert mer enn godt nok som begynner-kamera. Se om du kanskje finner et kamera med bedre zoom. Optisk zoom da selvfølgelig... Lenke til kommentar
simmyt Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Jeg skal kjøpe meg ett billig videokamera. Men er meget usikker på hvordan. Prisklasse maks ca 1500 kr. hvis du vil ha noe som er bra i mørke og prisen er maks 1500 og du ikke er superopptatt av portabilitet og enkelhet i bruk, ville jeg tatt en tur på finn.no og sett på et eldre tape basert kamera som feks disse http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=23784684 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=23669608 ingen av de er HD, men bildemessig er de totalt overlegne alt som finnes av nye minikamera til 1500kr i dårlig lys. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå