mesha Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Har lastet ned plugin fra Veetle sine sider, men får en feilmelding opp jeg ikke forstår noe særlig av. Press <ENTER> to accept the terms and continue. You are running this script as root. Veetle recommends against installing on the superuser account. We suggest you press <Control-C> now and reinstall on the user account you typically use to run Firefox or Mozilla. Press <ENTER> to continue installing anyway as root. Installing to /root/.mozilla/plugins and /root/.veetle_vlc Press <ENTER> to continue. Unpacking decoder Decoder unpacked - Using for package extraction veetle-0.9.17-linux-install.sh: line 54392: warning: here-document at line 332 delimited by end-of-file (wanted `======B') Input file incomplete. gzip: stdin: unexpected end of file tar: Unexpected EOF in archive tar: Unexpected EOF in archive tar: Error is not recoverable: exiting now Noen som vet hva problemet er her? Lenke til kommentar
mikeys Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Det ser ut til å være en feil i installasjons scriptet, kan du poste link til plugin? Du burde følge rådet du ble gitt You are running this script as root. Veetle recommends against installing on the superuser account. We suggest you press <Control-C> now and reinstall on the user account you typically use to run Firefox or Mozilla. Installer heller pluginen som vanlig bruker. Lenke til kommentar
mesha Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 Nå har jeg prøvd å installere uten root login, men det hjalp ikke særlig mye. Link til plugin: http://www.veetle.com/index.php/download Lenke til kommentar
mikeys Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Har sjekket scriptet, det skal virke.har du prøvd å laste ned på ny? Lenke til kommentar
mesha Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 Nå funker det:) Vet ikke helt hva problemet var, men muligens filen var fullt lastet ned første gang jeg prøvde. Anyways takk for hjelpen:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå