Televate Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Heisann Har nettopp kjøpt meg en ReadyNAS Duo fra Netgear. Har kjøpt den blant annet med tanke på streaming av film til min PS3. Har en masse DVD filmer, og de ønsker jeg å gjøre om til ett format slik at jeg kan lagre dem på NAS-et og streame dem til PS3, men det som er litt viktig for meg er at jeg i konverteringsprosessen skal kunne ha med undertekst. Også fint hvis filene ikke blir ALT for store. Har normalt sett at tv-episoder ligger på rundt 350mb med en helt okei kvalitet, og siden jeg har en del TV-serier er det noe rundt den størrelsen på filene som føles riktig. Så for å oppsummere. Program for å konvertere mine DVDer til ett format som kan streames til PS3 Må kunne velge undertekster som blir med Størrelse på ca 350-400 mb for en 40-50 min episode Håper det er noen som har noen gode forslag Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Handbrake er et program som gjør det du ønsker om. Der mener jeg at du kan selv kan velge oppløsning osv. 1 Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Handbrake er et program som gjør det du ønsker om. Der mener jeg at du kan selv kan velge oppløsning osv. Støtter den. Handbrake gjør alt du trenger. Du kan legge ved alle audio-streamene og tekst-streamene i en mp4 eller mkv kontainer og slå på det du vil. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå