Melvin Snerken Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Hei! Har den første iPhonen som kom i 2007 med firmwire 1.1.4. Og vil gjerne få oppgradert til den nyeste firmwire som er 3.1.3. Men hvordan kan jeg gjøre det mest mulig knirkefritt? Mobilen kommer fra Usa og er mest sannsynlig unlocka ettersom jeg kan bruke hvilket som helst simkort.. Har lasta ned den siste 3.1.3 oppdateringen på pc i .ipsw format. Men er det bare å gå i itunes og klikke på oppdatering (samtidig som du holder inne shift og velger den fila jeg lasta ned) og så er det funky? eller må jeg bruke et tredjeparts program? Og vil telefonen bli låst igjen ved ny oppdatering? Eller er jeg helt ute på vidda.. Håper på et godt svar. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Bruk pwnagetool til ¨å lage en custom ipsw, da vil den være ferdig jailbreaket når du har oppdatert. Så er det bare å legge inn ultrasn0w eller lignende. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 Okey. Skal gjøre det. Men ellers så er det bare å oppdatere slik eg lurer på? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Ja, når pwnagetool har lagd ipsw'en så trykker du shift mens du trykker oppdater, som du sa ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå