Krashh Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Jeg har lenge prøvd å få til open NAT på Modern Warfare 2, men får det aldri helt til. Jeg har fulgt denne guiden på www.porforward.com http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/Dlink/DIR-635/Call_of_Duty_-_Modern_Warfare_2.htm Men Nat står fortsatt på "strict", jeg har også enablet UPnP men ingenting skjer. Slik er det porforward seksjonen er satt opp på routeren min. Er det noen som har hatt samme problemet og kan hjelpe meg med å få åpnet NAT'en? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Jeg har ikke hatt det problemet, men kan jo prøve Hva som er løsningen avhenger av hvilket utstyr og innstillinger du har. Hvilken ISP har du? Bruker du modem eller routermodem før DIR-635? Er UPNP aktivert i datamaskin/x-box? Lenke til kommentar
Krashh Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 (endret) Jeg bruker modem, Speedtouch 510, og isp'en er Telenor. Men hvor kan jeg aktivere UPNP på datamaskinen? EDIT: Fikk skrudd på UPNP'en på datamaskinen fulgte denne guiden http://www.ehow.com/how_5980325_do-enable-upnp-protocol_.html Men Nat'en er fortsatt på strict Endret 22. august 2010 av Krashh Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Det kan være routermodem som blokkerer. I såfall kan du sette ST510 i bridge og logge på med routeren (PPPoE?). Hvis du logger inn i DIR-635 og sjekke adressen til WAN (internet) så se om denne er 10.0.0.138 eller noe annet. Er den 10.x.x.x, så er det et routermodem som blokkerer porter. Du kan enten sette det i bridge, eller åpne alle portene mot ipadressen til DIR-635 WAN (10.0.0.1?). Er det et rent modem, så kan portene være blokkert pga abuse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå