Gjest Trådstarter Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 ...i en i klassa. Det er forferdelig. Jeg er den typen som synes å være forelska er noe av det verste. Grunnen? Den jeg liker, liker som oftest ikke meg. Men jeg har da likt en gutt i en stund. Vi har som mest oppført oss som "kompiser", men i det siste har hjertet mitt ment noe annet. Ikke vært noe tydelig flørting mellom oss, men vi er veldige gode venner som prater mye sammen. Men kjærlighet prater vi lite om. Men finnes selvsagt en jente til. En jente som er en av mine beste venner, og en av guttens forelskelser tror jeg. Vi alle tre går i samme klasse, og det oser av god stemning mellom oss. Men hver gang de deler et øyeblikk sammen, stikker det i brystkassa. Jeg prøver ikke å virke sjalu, og det funker. Men innerst inne vil jeg bare skrike og synke ned i jorda. Jeg vil ha han, men jeg må jo respektere andre også. Ærligt, hva skal jeg gjøre? Det er jo tenåringsdritt deluxe, men samtidlig orker jeg ikke de siste månedene av grunnskolen med sjalusi og tristhet. Skal jeg hinte litt ekstra? Eller bare la det gå med tiden? Dumme meg som vil ikke innse.. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Er du interesert i en gutt eller ei jente? Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Det beste er jo alltid å si hva du føler. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 (endret) Hint litt ekstra du.. Gutter elsker at jentene tar initativ. Ser ut som at du går på barneskolen, right? Hvis du gjør det, så kan du prøve "Hei, skal vi være sammen?" Og se hva han svarer, er han interessert sier han mest sannsyneligvis ja, men er han ikke interessert sier han sikkert nei.. Edit: Ja, siden jeg fant ut at du gikk på ungdomsskolen, funker det litt dårlig kanskje. Men prøv å hinte litt ekstra Endret 22. august 2010 av mellers Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 (endret) . Endret 23. februar 2012 av Diskutert Lenke til kommentar
Knife Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Dette er noe de fleste ungdommer går gjennom. Det ødelegger deg sikkert, men se det på som erfaring og en måte å bli bedre kjent med deg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå