Hobsten Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 (endret) Eg bruker Sony Vegas Pro 9 til å redigere filmer. Men når eg legger til en fil kommer det en svart firkant midt på skjermen (vises på bilde). Nokken som har erfaring nok til å hjelpe meg å bli kvitt den firkanten? Endret 22. august 2010 av Hobsten Lenke til kommentar
Hobsten Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 Ingen ideer? Lenke til kommentar
zerosixzero Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Velg heller en bagrunn her: "Media Generators" og "Solid Color" (samme sted som du lager tekster) Dra ned en bakgrunn i et ledig videospor. Høyreklikk og velg "edit generated media" Der kan du endre bredde og høyde på bakgrunnen om den ikke dekker hele ruten. Problemet ditt er at bildefila di er for liten i bredde og høyde, og derfor bare dekker en liten del av skjermen. Det er jo du som har dratt dit den der filen med svart bakgrunn som er for liten og derfor blir en liten firkant. Lenke til kommentar
zerosixzero Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Om du ikke skal ha en svart bakgrunn, hvorfor har du dratt dit en svart bildefil? Har jeg misforstått noe? Lenke til kommentar
Hobsten Skrevet 25. august 2010 Forfatter Del Skrevet 25. august 2010 Er fortsatt et lite rekangel i midten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå