Saksviken Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 hei, når jeg setter på pcen min, vil ikke skjermbildet komme fram, jeg har prøvd å resette bios, og ta ut hovedkort batteriet, men skjermen vil fremdeles ikke vise noe bilde, når jeg setter på maskinen, kommer iron blood bilde opp, så kommer det en melding om input også kommer det ikke noe mer.. hjelp! Lenke til kommentar
War Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 (endret) HDMI? eller dvi-kontakt? Prøvd annen skjerm/kabel/port på skjermkortet? Prøvd skjermkortet i en venns pc? Endret 22. august 2010 av War Lenke til kommentar
Saksviken Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 HDMI? eller dvi-kontakt? Prøvd annen skjerm/kabel/port på skjermkortet? Prøvd skjermkortet i en venns pc? det kommer jo bildet først, men så blir det svart så jeg vet ikke jeg.. Lenke til kommentar
Saksviken Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 Nå får jeg melding ved oppstart: disk boot failure, insert disk and press enter Lenke til kommentar
War Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 (endret) Da må du legge i OS-cden og kjøre startup repair. Endret 22. august 2010 av War Lenke til kommentar
Saksviken Skrevet 23. august 2010 Forfatter Del Skrevet 23. august 2010 Da må du legge i OS-cden og kjøre startup repair. os cd ?, jeg har ikke windows cden viss det er den du mener ? Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Da kan du trykke på F8 under oppstart og velge reparer istedenfor. Lenke til kommentar
Saksviken Skrevet 25. august 2010 Forfatter Del Skrevet 25. august 2010 Da kan du trykke på F8 under oppstart og velge reparer istedenfor. funka ikke, men har skaffa meg cd, men det virka ikke, så jeg formaterte den istede.. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 funka ikke, men har skaffa meg cd, men det virka ikke, så jeg formaterte den istede.. Problem løst med andre ord? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå