anonymus94 Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Hei. Jeg lurer på åssen jeg får endret standard programmer i Leopard. Noen som vet åssen jeg kan gjøre det? Vil ha VLC som standard spiller for film... Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 (endret) Høyreklikk på en random fil du vil spille av i VLC og trykk Get info. I en av kolonnene står det "Open with". Velg VLC og trykk change all. Hvis det er flere filformater må du gjøre det på alle. Endret 22. august 2010 av Callisto Star Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 Høyreklikk på en random fil du vil spille av i VLC og trykk Get info. I en av kolonnene står det "Open with". Velg VLC og trykk change all. Hvis det er flere filformater må du gjøre det på alle. Jeg finner ikke den change all knappen... Men ellers så har jeg vært inne på den menyen før... Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 (endret) http://cl.ly/24vj Tusen Takk Nå virker det ;-) Men åssen tar man utklipp av skjermen/print screen? Er sånn havlveis ny på mac... Endret 22. august 2010 av anonymus94 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 cmd+shift+3 for hele skjermen, cmd+shift+4 for utsnitt du selv velger ved å dra musen. Når du bruker cmd+shift+4 kan du også trykke space for å velge et helt vindu. Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 cmd+shift+3 for hele skjermen, cmd+shift+4 for utsnitt du selv velger ved å dra musen. Når du bruker cmd+shift+4 kan du også trykke space for å velge et helt vindu. Mange tusen takk!!! Nå starter jeg og få orden på saker ;-) Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 cmd+shift+3 for hele skjermen, cmd+shift+4 for utsnitt du selv velger ved å dra musen. Når du bruker cmd+shift+4 kan du også trykke space for å velge et helt vindu. Mange tusen takk!!! Nå starter jeg og få orden på saker ;-) Eller hvis du skulle glemme tast-kombinasjonen: Programmer -> verktøy -> Grab :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå