StinaStina Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Hadde kontakt med en mann fra nettet, i en lengre periode. Han tok kontakt med meg på nettby. Sa han likte meg kjempegodt på bildene , og det jeg skrev. Han virket seriøs ut, og jeg ble sjarmert av alt han skrev. Vi skrev om alt fra kjærlighet til sex, og han uttrykkte at han tidligere hadde hatt sex uten følelser, men nå klarte han aldri det igjen. Og jeg var glad at han ikke var ute etter å utnytte meg. Plutselig fant han meg på facebook. Han kunne bare fornavnet mitt, men fant meg på facebook og la meg til. Det viste seg at fyren bodde i naboområdet, men jeg kan aldri huske å ha sett han før. Reagerte på at han sendte meg smser hele tiden de siste ukene, og hvis jeg ikke svarte på dem ble han surete. Han ville treffe meg så kjappt som mulig. Maste også om bilder på mobilen, og å få en telefonsamtale av meg slik at han kunne kjenne på om nyskjerrigheten for å bli kjent med meg fortsatt var der. Jeg skjønte ikke vitsen med det med bilder, for det hadde han sett nok av på nettby og nettet av meg. Men han ville kjenne på følelsen om dette var intressant uansett sa han. Han spurte mange ganger om å treffe meg men jeg vågde ikke, hadde blitt brent før, og var redd for å få på tryne igjen. Siden han sa at hvis han traff en dame på nettet så ville han si rett ut om han følte noe for å bli kjent med henne eller ikke, med en gang under første treff. Og han ville kysse henne hvis han likte henne sa han, på første treff det og. Forleden så ringte han meg, og jeg tok for engangsskyld opp røret. Vi snakket om alt mulig vanlige seriøse ting, - ingen sexprat. Og så fikk han det travelt og la på. Etter samtalen sendte han sexuelle smser til meg, som bare gikk på sex. Jeg var dum, og skrev sexuellt tilbake, og så spurte han om jeg ville komme til han å ha sex, men jeg sa at jeg villle begynne i den seriøse enden helst, pga jeg hadde brent meg sånn før. Men sa at vi kunne jo først gå en tur om to dager, så får vi se , sa jeg... Dagen etter telefonsamtalen, så sendte han meg pang en melding,: " Jeg må være ærlig å fortelle deg at jeg er ikke intressert i deg mer. Ved telefonsamtalen så følte jeg meg ikke nyskjerrig på deg lenger, derfor vil jeg kutte all kontakt med deg, og sette strek her, før følelser er i gang. Jeg kunne pent ha utnyttet deg, men er snill som ikke gjør det." - og jeg ble dødslei meg, for jeg synes det var frekkt å si det sånn pang på den måten, etter å ha snakket sex, etter samtalen, samtidig følte jeg at jeg meg helt ekkel..... Hvorfor måtte du si det rett ut skrev jeg.... Du trengte ikke å skrive om sex slik, hvis du plutselig ikke var nyskjerrig på meg mer... og det gjorde han jo etter telefonsamtalen..... Gjett om jeg følte meg rar........ Hva synes dere? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Nja, mannen høres ut som en typisk stalker. I alle fall rimelig koko så det er bare bra du holder deg unna han. Han var nok ute etter en ting men når ting drøyde og det ikke ble så enkelt som han trudde så ga han opp. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Sånt skjer, og du burde ikke være overrasket over at det er mange av den typen der ute. Bare prøv å glemme han raskest mulig. Du kan jo være glad for at du aldri hadde sex med han, som jeg går ut ifra at ville gjort det mye tyngre for deg etterpå. Lenke til kommentar
StinaStina Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 Takk for svar. Jeg er gjerne rar, som tar meg nær ut av dette. Har jo ikke hatt sex med han, og mer enn lengre nettkontakt, der vi har pratet om alt mulig. Men det ble jo ganske intenst siden han sendte smser omtrent konstant til meg i lengre tid.... osv. Ble veldig lei meg da han etter å ha snakket med meg for første gang i telefon, først ble useriøs og skrev om sex, for så å fortelle meg dagen etterpå : sånn helt ut av det blå: at han var ikke intressert i meg lenger. Og ville sette strek. Dermed så blokket han meg på facebook, og slettet meg. Også skrev han at han mistet nyskjerrigheten da han snakket med meg på telefonen - og jeg som bare snakket seriøst og hyggelig..... huff.... Jeg sa at han kunne latt vær å fortsette å skrive til meg med en gang da.... Men han sa at han skrev om sex mens han tenkte seg om...Fy for en dust! Derretter skrev han at han var veldig snill som hadde ikke utnyttet meg for sex ihvertfall, for det kunne han fint ha gjort for så å smellt i trynet på meg etter det at han ikke var intressert i meg. Gu for en dust.....ass... og jeg skrev til han at han var en idiot og at jeg ville ikke høre mer ifra han, ikke svar på den smsen engang. Og så gikk jeg på løpetur etter det, og da skrev han allikevel at han hadde sett meg på løpetur..og at jeg var ikke sann av meg. Så verden er ikke stor når man er på nettet. Jeg må bare tenke dust , og så legge han bak meg. Han trengte jo ikke å lage så mye liv og røre hvis han ikke var intressert som å måtte blokkere meg på facebook og alt sammen. Jeg hadde jo ikke vært noe stygg mot han i det jeg har sagt. Har en tendens til å rote meg inn i feile typer ser jeg. Så jeg må prøve å bli flinkere å sile dem bedre ut Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Det kan du banne i kirka på! Sånn hadde søstrene mine det også, de falt hele tiden for feil typer, av og til den tøffe og muskuløse idioten som viste fort at det eneste han hadde lyst på var det mellom bena. Heldigvis så var lille / storebror i nærheten og noen av disse gutta fant fort ut at det ikke var så lurt å kødde med noen som kunne enkelt gi dem juling ^_^ (svært sjelden jeg faktisk gjorde noe annet enn å skremme dem ). Uansett så ser jeg at du legger litt for mye i det han gjorde , unnskyld betegnelsen men det blir litt Drama Queen aktig om du forstår meg, så viktig at du rett og slett setter sluttstrek og glemmer han fullstendig. Han er uansett ikke verdt en dritt og siden han har gått fram såpass drastisk kan det sikkert være litt mer i det enn det han har sagt (kanskje en annen tøs har sagt noe stygt om deg), uansett ikke noe du skal bry deg om , så sørg for å komme deg videre nå så får du det langt bedre. Lenke til kommentar
StinaStina Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 Han kjente en dame som jeg kjente. Så det kan jo være grunnen, men hun kjenner meg ikke noe særlig godt, og vi har alltid bare pratet hyggelig med hveandre. Men jeg sa til han at all kontakten vår måtte være privat mellom meg og han, men han skjønte ikke hvorfor. Han mente at han kunne vel fortelle om vår kontakt til henne, uten at det var et problem. Men jeg sa : det venter du med vel til vi er kjærester, og mer enn bare dette. Han forsto ikke hvorfor han måtte vente med slikt. For det andre så bodde han hos moren sin, pga gjeld, og andre vansker som han ikke ville fortelle om.... Det synes jeg var merkelig. Nei må bare glemme dette. Selv om det var ubehagelig. Jeg er litt følsom. Men tok meg litt nær av det, siden han bodde i nabolaget, og at han begynte å fortelle at han ble uintressert etter en hyggelig telefonsamtale. Og at han så ikke på meg som annet enn en han kunne ha utnyttet for sex, men for så å måtte fortelle at han ikke ville ha mer med meg å gjøre.... Det var vondt for selvbildet, men gjelder å bare glemme han, han er ikke verdt noe annet for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå